Rundka sprawdzająca kartkę na drzewie

Wtorek, 14 kwietnia 2020 · dodano: 14.04.2020 | Komentarze 4

Rzeczywiście, tak jak Meteor pisał, znikła pewna kartka z drzewa, w związku z tym pojechałam sprawdzić, jak się miewa pewne miejsce i miewa się doskonale. Zaczyna się wszystko pomału zielenić. Jeszcze deszcz by się przydał.

| 14:54 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj I tak się robi w jajo ludzi, a potem gadaj sobie z policją albo strażą leśną. W efekcie we własnym kraju czujesz się jak wróg publiczny i bandyta, chociaż nikogo nie narażasz.
garmin
| 14:18 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Zakazu wstępu do lasu w aktualnym rozporządzeniu nie ma!

Kluczowy jest zapis "pełniących funkcje publiczne terenów leśnych". Czyli nie cały las, ale tylko wymienione miejsca, pełniące funkcje publiczne terenów leśnych.

Cytat: "16. 1. Do dnia 19 kwietnia 2020 r. zakazuje się korzystania z: 1) (...) 2) pełniących funkcje publiczne terenów leśnych, w szczególności: parkingów leśnych, miejsc postoju pojazdów, miejsc edukacji leśnej, miejsc małej infrastruktury leśnej i miejsc biwakowania."
| 18:48 wtorek, 14 kwietnia 2020 | linkuj Zresztą na kartce był przekreślony pieszy, a ja pieszą nie byłam. No ale nie ma kartki, to skąd mam wiedzieć, że jest znowu zakaz? Nie mam telewizji. ;)
Roadrunner1984
| 18:45 wtorek, 14 kwietnia 2020 | linkuj Kartka z zakazem wstępu:D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zejez