W celu spełniania potrzeby życiowej

Sobota, 18 kwietnia 2020 · dodano: 19.04.2020 | Komentarze 8

Dzięki braku nieuprzejmości ze strony posiadacza ziemskiego mogliśmy przez chwilę przebywać na terenie jego zielonej posiadłości z samosiejkami. To jest oryginalnie jakaś łąka czy coś, sama nie wiem. :)

| 11:55 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj Ten rok będzie bardzo dziki i zielony, tak czuję. :D
Roadrunner1984
| 11:54 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj Podoba mi się ta dzicz, jak za dawnych lat na biwaku :)
| 11:49 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj Nie do końca. Zdejmowanie zakazu leży w gestii nadleśnictw i kierownictwa parków. Ja tam wolę uważać, gdzie jadę.
| 11:47 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj Od jutra publiczność lub niepubliczność drogi nie powinna mieć już znaczenia w kwestii przemieszczenia.
Lavinka z nielogu | 08:43 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj To miejsce ma moc i zamierzam je gruntownie odśmiecix przy okazji. Najważniejsze, że dojazd jest drogą publiczną. W ogóle dajta mnie pieniądze, vo bym se kupiła ;)
| 08:13 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj Może i wtórna, ale nie do końca naturalna (i nie mam tu na myśli surowców wtórnych).
| 07:46 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj To jest teren sukcesji wtórnej z surowcami wtórnymi, które wywieźliście! Zatem sukces podwójny!
| 07:31 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj Może nawet raczej nie tyle z braku nieuprzejmości, ile z braku obecności :-) Zrewanżowaliśmy się wywiezieniem śmieci w postaci flaszki i papierka..

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chorz