Do lasu

Poniedziałek, 20 kwietnia 2020 · dodano: 20.04.2020 | Komentarze 10

Droga do lasu coraz bardziej zielona.

Dziś dla odmiany rozbiliśmy znowu tarp :)

Przeszłam sobie spacerkiem do naszej innej bazy w pobliżu. Na Kluski ścieżce zdrowia kwitną kwiatki. :)

A potem wróciłam i Kluska chciała iść ze mną, to poszłyśmy jeszcze raz. :)

W szałasie też coś zakwitło :)

| 12:05 środa, 22 kwietnia 2020 | linkuj Jak to czasem dobrze mieć bardziej chory wzrok i nie móc czytać tyle, co kiedyś ;)
| 21:16 wtorek, 21 kwietnia 2020 | linkuj Nie no, aż tak źle chyba nie będzie... jednak obawiam się, że otworzą je w ostatniej kolejności, a nam już zapas książek się wyczerpuje.
| 21:03 wtorek, 21 kwietnia 2020 | linkuj Oby je w ogóle otworzyli, ten rząd jest zdolny do wszystkiego szukając oszczędności. :(
| 20:27 wtorek, 21 kwietnia 2020 | linkuj Ach racja, nie pomyślałem. To teraz poproszę biblioteki.
| 20:18 wtorek, 21 kwietnia 2020 | linkuj Nie wszystkie, bo trzeba stopniować "dobroć" władzy. Wtedy poklask jest kilkukrotny!
| 19:20 wtorek, 21 kwietnia 2020 | linkuj ...zmieniło, zmieniło, bo nie wszystkie zakazy się odwołało. Ale reszta - racja.
| 13:55 wtorek, 21 kwietnia 2020 | linkuj Prosta zasada: zabroń czegoś, a potem na to pozwól - jesteś lepsza niż przed zabronieniem i pozwoleniem, mimo, że tak naprawdę ostatecznie nic się przecież nie zmieniło :)
| 09:58 wtorek, 21 kwietnia 2020 | linkuj @K - no, na styk jest na długość, ale wagowo jeszcze zapas, bo do 34kg, a Kluska jeszcze nie waży 30 nawet. :)
@Huann: Jak im poleciały sondaże(te prawdziwe, a nie te publikowane w reżimówce), to zmienili zdanie. Zaraz się okaże, że maseczki też niepotrzebne. ;)
| 07:45 wtorek, 21 kwietnia 2020 | linkuj Jak to zdrowo, że rząd otworzył ścieżki zdrowia ;)
K | 04:41 wtorek, 21 kwietnia 2020 | linkuj Przyczepka nie jest czasem juz zamala?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cesam