Kluskę na zuchy, do lasu i po mieście

Sobota, 6 czerwca 2020 · dodano: 06.06.2020 | Komentarze 2

Najpierw przez miasto na zbiórkę, potem Kluski rower został przypięty łańcuchem pod wiatką rowerową (choć raz się przydała), a my na godzinę posiedzieć w lesie. Nawet książkę sobie poczytałam. Powrót, odebranie Kluski i wspólne rowerowanie, a raczej dojazd na łączkę, która kiedyś bywała wodnista, ale nie w tym roku. Skrzynka gratis. A potem do innej skrzynki i do domu. Potem jeszcze odwieźliśmy Kluskę na dworzec, a ja zawiozłam jedną rzecz znajomym, wpis sumaryczny, bo mi się nie chce rozbijać na trzy. Pogoda dla mnie idealna, to znaczy że dla Tomiego za ciepło. ;)

Dziwna forma życia znaleziona w lesie podczas zabawę w Baba Jaga patrzy :)

| 15:27 niedziela, 7 czerwca 2020 | linkuj Dla mnie takie rodzinne spędzanie czasu w lesie to namiastka wakacji na Mazurach, w sosnowych lasach pełnych grzybów, komarów i dzików. Mieszkaliśmy jak Galowie w drewnianych domkach i niczego nam do szczęścia nie brakowało. Trochę mi brakuje takich ośrodków na Mazowszu. To znaczy może jakieś są, ale w takim stanie, że strach mieszkać. Jednak drewno ma swoje uwarunkowania i domy z niego nie są wieczne.
Roadrunner1984
| 15:12 niedziela, 7 czerwca 2020 | linkuj Dziwna ta forma :D, Fajowy wspólny wypad, trochę mi przypomina moje biwaki z rodziną sprzed prawie 30 laty

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ewnyt