Myk do Kazimierza 4

Czwartek, 10 września 2020 · dodano: 13.09.2020 | Komentarze 4

Wracamy. Nieśpiesznie, bo trzeba jeszcze posprzątać po sobie, ale powiedzmy że od drugiego śniadania w drodze. Dystans do przejechania akuratny, ale niestety pod wiatr, więc trochę łoimy do Puław. Na szczęście trochę nas wał osłania. Za Puławami chroni nas trochę las i tylko w niektórych miejscach zwalniamy. Większy postój w Puławach na punkcie widokowym i placu zabaw nad portem. Kolejny na stacji w Gołębiu i ostatni w forcie Mierzwiączka, który trochę zwiedzamy.

Jeszcze Kazimierz

Betonowy mostek w Bochotnicy (powiedzmy okolica)

Trasa do Puław kostką...

Martwa ryjówka

Puławy

Punkt widokowy

W porcie chyba Wikingowie. ;)

I piraci

Skrót ulicą młyńską, żeby objechać główną szosę.

Rejon rzeki Wieprz

Mierzwiączka

Dęblin

| 13:00 poniedziałek, 14 września 2020 | linkuj To fakt, patent znany, ale zbudowaną z takiej ilości słupów i do tego z barierką, widzę pierwszy raz.

Pod Żyrkiem z pamięci mogę wymienić dwa - jeden na Wierzbiance skrót do Międzyborowa... ale to dawniej, bo teraz jest jakaś płyta betonowa. Na Pisi Gągolinie, przy ujściu do niej Okrzeszy.
Pim | 11:10 poniedziałek, 14 września 2020 | linkuj Dla mnie to nowość. Inne kreatywne zastosowanie prefabrykatu - w tym przypadku płyty stropowej? Panowie ustawili na sztorc i potraktowali jak komin...
| 10:07 poniedziałek, 14 września 2020 | linkuj Patent jest nam znany od dawna, w naszej okolicy też kilka takich było. Jedno się zamieniło na normalną kładkę, a drugie chyba nadal jest, tylko teraz jeździmy inną trasą. Tylko bez barierki, same słupy.
Pim | 07:31 poniedziałek, 14 września 2020 | linkuj Jakie kreatywne podejście do wykorzystania "zbędnych" prefabrykowanych słupów elektrycznych. Myk i jest kładeczka...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa escia