Nad Pisię i na pola

Sobota, 27 marca 2021 · dodano: 27.03.2021 | Komentarze 4

Dziś popołudniem postanowiliśmy jeszcze się pobyczyć na polach i łąkach, a także zwodować łódkę.

Podczas postoju ujrzeliśmy w oddali sarenki

Ogólne rozbabranie.

Nie tylko my bylismy na rowerach, chyba pół miasta. ;)

Każdy z nas wybrał sobie sosenkę. Kluska zrobiła sobie flagę do drzewka, to ja też zaraz chciałam.

Tomi się opalał, ale marudził, że za gorąco. ;)

Łódka

Spławiona w Pisi Gągolinie. W ogóle chyba wiem, od czego Gągolina ma nazwę, od ptaka Gągoła.

I złoć żółta.

Skakanie do tyłu.

Chyba czyżyk. Może dzwoniec, ale raczej czyżyk.

| 19:27 wtorek, 30 marca 2021 | linkuj Delfiny z Bałtyku czują się pozdrowione. :)
Roadrunner1984
| 12:33 poniedziałek, 29 marca 2021 | linkuj Fajnie spędzony czas.
Te polne drogi to u mnie już rzadkość
| 10:11 niedziela, 28 marca 2021 | linkuj No to mnie w cieniu było dobrze tylko pięć minut, a jak ochłonęłam z drogi to już w słońcu zza mgły idealnie. Ale polarek był konieczny. A Klusce w cienkiej bluzce bylo za gorąco. jak patrzyłam na dzieciaki w puchowych kurtkach i czapkach po drodze, to mi się robiło słabo. :)
| 07:49 niedziela, 28 marca 2021 | linkuj Zaraz tam opalał... ale faktycznie marudziłem, bo na słońcu za gorąco, a jak wszedłem do cienia, to za zimno (i musiałbym się z powrotem ubierać). Idealnie było dopiero gdy był podmuch wiatru.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nogei