Wycieczka geokeszowa

Wtorek, 1 września 2009 · dodano: 01.09.2009 | Komentarze 5

Tym razem zamiast turystycznie jeździliśmy z Tomim keszowo, czyli szukaliśmy skarbów. Co ciekawe w jednej ze skrzynek, w środku lasu, trafiła się nam darmowa butelka z alko. Wymieniliśmy na inne fanty i buteleczka powędruje w inne miejsce(o ile wujcio Tomi jej nie wypije) ;)))

Trafiłam certyfikat. Co prawda ktoś już te krzynkę znalazł, ale certyfikat zostawił, to wzięłam na pamiątkę(i wzór w razie potrzeby utworzenia własnej skrzynki)

Jeździliśmy kawałek po północnych Bielanach czyli Młocinach. Kilku skrzynek nie znaleźliśmy ale i tak 6 czy 7 udało się odwiedzić.

Grunt,że pierwsze kilometry zaliczone. Forma wróciła, wszystko gra.

Na liczniku Dziuńka 3152km.

staahoo | 18:51 środa, 2 września 2009 | linkuj Dzięki :-)
| 08:30 środa, 2 września 2009 | linkuj Zasadniczo ja też powinnam, jedną z moich rozlicznych wad jest to,że nigdy nie czytam regulaminów ;)
| 22:06 wtorek, 1 września 2009 | linkuj Poczytaj tez to:
| 21:24 wtorek, 1 września 2009 | linkuj Trzeba się zarejestrować w serwisie http://www.opencaching.pl/ i potem w geokretach. Zaczynać od skrzynek w okolicy gdzie się mieszka(zaznaczone na mapie skrzynek, na google maps). Czytać opisy, wyłapywać te łatwiejsze, nie zagrzebane w ziemi. Nosić ze sobą długopis lub ołówek do wpisywania się w księgach gości skrzynek. Przelecieć szuflady czy nie ma się starych nieużywanych bibelotów lub starych monet/banknotów. Zazwyczaj w skrzynkach nie ma wartościowych rzeczy,ale zdarzają się perełki. :) Łatwo się jeździ z rowerem, bo jak ktoś idzie to można naściemniać,że się szuka części od roweru. A najlepiej w towarzystwie, jedna osoba szuka, druga odwraca uwagę tłumu :)
staahoo | 20:22 wtorek, 1 września 2009 | linkuj Jeden z moich kolegów (kontakt zaniedbany) bawił się w to. Czasem chciałbym spróbować dla odprężenia, ale od czego zacząć ? Tylko nie mów, że od początku, chociaż to pewnie właściwy kierunek.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa miona