Łodziowanie po keszach III

Poniedziałek, 19 października 2009 · dodano: 20.10.2009 | Komentarze 3

III dlatego,że II było piesze(ok.22km), kedy to poczułam,że za chwilę moje stopy się odłączą a ja będę musiała chodzić bez nich. Trochę pomogło zabranie plecaka przez Tomiego pod wieczór(ważył sporo przez ceramiczne podstawki zabrane z Łódź Design).
Niemniej chodzić to ja nie powinnam, tylko pedałować ;)

W poniedziałek mieliśmy jechać na zachód dość długo, ale dotarliśmy na przedpola Brzezin, gdzie okazało się,że Huann musi wracać do domu a my z Tomim pchać się na pociąg przedkoluszkowy(co się udało z półgodzinnym zapasie w Gałkówku, ale poczekalnia czynna od 6 do 14 takoż kasa).
Po drodze było sporo zjazdów i podjazdów co przy źle działających przerzutkach odczułam dotkliwie(ale było fajnie!). W każdym razie podczas tzrech dni łodziowania, odczułam każdą kosteczkę i każdy mięsień :)

Za to znaleźliśmy kilkanaście keszy i wymieniliśmy całą masę kretów i innych fantów. Mrrau :)

| 10:33 wtorek, 3 listopada 2009 | linkuj Taki sam :) Niestety skrzynek mam tyle znalezionych,że już nie pamiętam nazw. W okolicy Łodzi to głównie Olechów i południowe centrum oraz podłodziowanie między Łodzią a Koluszkami. A i geotel przy M1.
skibabike
| 10:32 wtorek, 3 listopada 2009 | linkuj Już widzę logujesz się tak samo jak tu , koledzy też , tutaj i na picasaweb .
| 09:41 wtorek, 3 listopada 2009 | linkuj Jaki masz nick na geocatching , podaj oznaczenie jednej ze skrzynek jakie znaleźliście , prześledzę to i owo .

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ienie