Od Żyrardowa po Puszcze

Środa, 2 grudnia 2009 · dodano: 02.12.2009 | Komentarze 8

Najpierw pojechaliśmy po kesza,co dzień wcześniej zakładał Wallson (a myśmy nie wiedzieli,bo się minęliśmy). Niestety pogoda była upiorna, głowę urywało a my po bruku telepaliśmy się 11km/h podwiatr. W porywach do 13. Ale się udało. Potem reaktywowaliśmy zniknięty kesz w Miedniewicach i trochę jeszcze nas przewiało. Aż do Puszczy Wiskickiej,a potem Korabiewskiej mylnie czasem nazywanej Mariańską(od nazwy miejscowości).Kesz w P.K. nazywałsięzato Puszcza Mar(s)iańska ijanawet widziałam kilku zielonych Marsjan o dużych głowach.Niestety ToMi ich wystraszył i odlecieli.
Mimo braku silnego wiatru nadal trochę wiało i ziąb był okropny. Grzałam sobie ręce co jakiś czas od kubka z herbatą. Zresztą przez to skróciliśmy nieco trasę wycieczki a i tak ledwo wyrobiliśmy się przed zmrokiem.
Fotka z Puszczy Wiskickiej.

lavinka | 10:51 czwartek, 24 grudnia 2009 | linkuj varszavka.blogspot.com miało być ;)
lavinka | 10:49 czwartek, 24 grudnia 2009 | linkuj Polecam varzavka.blogspot.com Tam zawsze coś się dzieje ;)
El kondor | 23:30 środa, 23 grudnia 2009 | linkuj Czemu taki zastój u ciebie na blogu? Przeciez to, że pogoda nie nadaje się na rower, nie oznacza jeszcze, że nie ma o czym pisać. Zawsze są jakieś tematy. Wesołych Świąt.
| 08:00 poniedziałek, 7 grudnia 2009 | linkuj Oby do... marca ;)
El kondor | 22:15 niedziela, 6 grudnia 2009 | linkuj Oj, był ziąb w ubiegłym tygodniu, był. I ma być jeszcze zimniej. W końcu nadchodzi ta, o której lepiej nie myśleć. Chyba trza będzie rowerek odstawić. Na przykład taki el kondor poszedł z tego powodu spać-i to na długo, bo na sen zimowy. Ale autor blogu el kondora wcale nie śpi. Wciąż pisze. Pozdrower i oby ta, o której lepiej nie myśleć, była ciepła w tym roku i lekka!
Anonimowy tchórz | 23:20 sobota, 5 grudnia 2009 | linkuj Oj, fajnie jest noca łazic po lesie. Zwłaszcza podczas pełni, gdy niebo jest bezchmurne. Dla mnie rewelacja :)
| 21:45 piątek, 4 grudnia 2009 | linkuj No, ostatni rowerek wmordewindem trochę mnie "przesunął" i obiecałam sobie,że więcej nie pójdę rowerować w plener daleki bez nauszników. Stare zgubione, nowe wysłano 1 grudnia.Ile idzie paczka priorytetowa? Ciekawe czy w poniedziałek będzie awizo. Opaska przewiewa, a jeżdzenie ze padającym kapturem zabija przyjemność pedałowania nieco. No,chyba,że jedzie się z wiatrem w plecy ;)
W Warszawie Patyczaki też modne. Ostatnio na Bemowie widzieliśmy z Tomim dwie grupy po kilkanaście osób na treningu. Ja sobie ostatnio też łażę,ale zwyczajnie spaceruję(znaczy truptam). 2,5km do sklepu i z powrotem drugie tyle po kisiel(i inne specjały) i czasem dalszy spacer. Dziś zrobiłam z kilkanaście km na pewno. Sporo nocą po lesie, fajnie było :) Dorównać truptaniu Tomiego nie mam szans,ale może nie będę umierać na dwudziestym kilometrze :)
staahoo | 21:37 piątek, 4 grudnia 2009 | linkuj Kochani, Wy ciągle na rowerkach (chlip-chlip), a ja natomiast jak ten dziad wędrowny, o kiju po leśnych dróżkach

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa alneg