Pierwsze 10km w 2010 roku

Niedziela, 28 lutego 2010 · dodano: 28.02.2010 | Komentarze 4

Mknęłam jak wiosenny wiatr. Sezon rowerowy uważam oficjalnie za rozpoczęty :)

Trasa do Lasu Bielańskiego(w lesie rower prowadzon ze względu na oblodzenie) a potem wzdłuż Marymonckiej do Podleśnej i powrót bielańskimi uliczkami. Po drodze widziałam młodego rowerka oaz kilku pieszych na ścieżkach rowerowych, czyli upewniłam się że nadal mieszkam w Polsce ;)

Buhausik odkurzony, teraz pora na Dziuńka. Niestety przypadłość zeszłej jesieni nadal mi dokucza, czyli bolące kolana przy pedałowaniu na ciężkim przełożeniu holendra. Niedobrze, bo mogę mieć problemy z podjazdami.

| 10:52 środa, 24 marca 2010 | linkuj No, kostkowe nie ablają, ale na szczęście w zeszłym roku kilka kostkowych zamieniono na asfaltowe. Nowo powstałe też są robione asfaltowe(Zielone Mazowsze pilnuje i robi cyrk jakby co). Może uda mi się na Masę pojechać, roboty tyle że nawet nie mogę na weekend wyjechać :( Sezon budowlany się zaczął i wszyscy dostają... sr....ki. :)
El kondor | 10:48 środa, 24 marca 2010 | linkuj A więc rozpoczęłaś sezon rowerowy 2010!!! Gratuluję! Ja też go już rozpocząłem. Ścieżki rowerowe w Łodzi są po zimie stulecia w opłakanym stanie, właściwie w niektórych miejscach przestały istnieć i zapewne nie zostana naprawione, bo drogowcy nie moga naprawić jezdni po zimie, a co dopiero dróg rowerowych. W Wa-wie pewnie trochę lepiej, bo u was jakoś lepiej te ścieżki zbudowane. Na bóle kolan odradzam stanowczo jazdę rowerem bez przerzutek! Holender do odstawki.
marek
| 20:37 sobota, 13 marca 2010 | linkuj Na bolące kolana polecam opaski neoprenowe np Rucanor - mi pomogły
A tak w ogóle to witamy w roku 2010 :D
staahoo
| 19:32 czwartek, 11 marca 2010 | linkuj Czołgiem..znaczy się Rowerem !
Początek na rowerze w 2010 mamy oboje za sobą :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa egdyz