Trzecia wycieczka w tym roku

Niedziela, 4 kwietnia 2010 · dodano: 04.04.2010 | Komentarze 8

Ale za to pierwsza porządna, lajcik terenowy(choć trzeba było przedzierać się przez tereny podmokłe).
Domek>>>metro>>>pociąg do Ustanówka ze Śródmieścia - Ustanówek, lasy na wschód od Zalesia - Piaseczno.

Jak ustaliliśmy naukowo z Meteorem - pociągi nie jeżdżą po wodzie, a my jechaliśmy zyg-zakami a nie zag-zygami.

| 19:48 wtorek, 6 kwietnia 2010 | linkuj No jak widać na załączonym obrazku - wygodne,ale jednorazowe. W lesie jeans jest bezkonkurencyjny. Nogawki sczepiam klipsami biurowymi :)
El kondor | 19:42 wtorek, 6 kwietnia 2010 | linkuj Rajstopy są na rower bardzo praktyczne, bo ci się żadna nogawka w łańcuch nie wkręci i dużo lepsze niż jeansy, które są zbyt sztywne i przez to niewygodne. Ja niestety rajstop na rower nie mogę włożyć:-)
| 14:14 wtorek, 6 kwietnia 2010 | linkuj Myślę, że coraz częściej mimo wszystko. Wiesz, to kwestia ubierania się na co dzień. Ja bez roweru też tak wyglądam :)
El kondor | 14:12 wtorek, 6 kwietnia 2010 | linkuj Muszę namówić moją żonę, żeby tez tak ubrała się na rower. Mam nadzieję, że ze mną wszystko jest w porządku i nie mam zadnych zaburzeń, bo mnie widok cyklistki w rajstopach i bermudkach lub krótkiej spódnicy bardzo elektryzuje:-) :-) Szkoda, że nieczęsto się widuje tak ubrane rowerzystki.
| 10:29 wtorek, 6 kwietnia 2010 | linkuj Krótkie brązowe bermudki, szare grube rajstopy(chłodny poranek), jasno szary długi sweter by po nerkach nie wiało, takoż kolorowy szal, by nie wiało po szyi i opaska by uszy od wiatru nie bolały(i tak trochę je czułam,powinnam jednak jechać w nausznikach). Wbrew pozorom to bardzo praktyczny strój. W sukienkach jeżdżę jak jest ciepło, ale też sukienki do kolan, na nogach jednak spodenki. Dużo wygodniej. Sportowe trykoty pozostawiam wyczynowcom, lubię podkreślać rekreacyjny styl moich wycieczek rowerowych :)
El kondor | 09:59 wtorek, 6 kwietnia 2010 | linkuj Patrzę na twoją fotkę, Lavinka, i zastanawiam się, czy pedałujesz w spódnicy do kolan, czy może w krótkich spodenkach. Tak, czy siak twój strój rowerowy jest wielce oryginalny (choćby ze względu na rajstopy albo rajtuzy - sam nie wiem) i gdybym minął taką cyklistkę na leśnym dukcie, to na 100 procent bardzo długo i bardzo mocno bym się za nią oglądał, może nawet bym zaliczył glebę z wrażenia:-)
| 20:41 poniedziałek, 5 kwietnia 2010 | linkuj Nie wiem... to stacja na południe za Zalesiem, pod Piasecznem. Blisko Warszawy.
el kondor | 16:28 poniedziałek, 5 kwietnia 2010 | linkuj A gdzie dokładnie ten Ustanówek? Czy to tam znajduje sie ta zapora?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ocztw