Druga wycieczka w tym roku

Sobota, 3 kwietnia 2010 · dodano: 03.04.2010 | Komentarze 4

Miała być do Piaseczna, ale wystraszeni prognozami daliśmy z Tomim spokój. Niepotrzebnie bo okazało się,że nie padało i na dodatek świeciło słońce. To wybrałam się na jazdę po swojej okolicy. Mało jazdy, więcej szukania skrzynek, dlatego nie było mnie w domu między 14-18.

Trasa: Wawrzyszew, Młociny, Park Młociński,Prom w Łomiankach, budowa hipermaretu w Łomiankach, Las Młociński i dalej Młocinami do domku.

| 20:18 niedziela, 4 kwietnia 2010 | linkuj Lać ma jutro. Dziś było pięknie :)
staahoo
| 20:16 niedziela, 4 kwietnia 2010 | linkuj A ja byłem dzisiaj spętany rodzinno-świątecznie. W poniedziałek raczej czyszczę 2danger. We wtorek śmigam do Grabowa (oby nie lało).
| 20:57 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj Jutro Piaseczno. Nawet nie patrzę na prognozę :)
staahoo
| 20:43 sobota, 3 kwietnia 2010 | linkuj U nas w Ł. na szczęście prognoza pogody była dla kolarzy dobra i co najważniejsze sprawdziła się w 100%. Jakoś się obracało korbami :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pangi