Piętnasta wycieczka po lesie i nie tylko

Sobota, 15 maja 2010 · dodano: 15.05.2010 | Komentarze 4

Jako że mokro, to pojechaliśmy z Tomim do Mazowieckiego Parku Krajobrazowego pod Otwockiem. Start: Celestynów.

A potem już tylko laaaas i laaas

I okopy z bunkrami - Biała Góra

Pod koniec dojechaliśmy do kirkuta w Anielinie przedtem zahaczywszy o jeziorko Torfy. Wokół była ścinka i teraz wygląda zupełnie inaczej. Tylko na cmentarzu są drzewa...

A przy wjeździe do Karczewa dokładnie obmacaliśmy ciuchcię. I pojechaliśmy do kościoła i na kolejny cmentarz.

Potem jeszcze na górkę śmieciową

I do Józefowa, gdzie pociągiem z przesiadką do Żyrardowa i tu 2km do domku.

| 20:13 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj Jedzenie, ciuchy na dwa dni i fanty na wymianę :)
el kondor | 17:55 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj Mazowieckie lasy - piaszczyste, suche i sosnowe w 100 procentach. Sakwy, jak widzę, znów wielgachne. Ciekawe, co w nich takiego przewozisz. Czyżby lustrzankę cyfrową plus dodatkowe obiektywy? Do tego mazowieckiego parku pod Otwockiem to chciałem już parę razy jechać autem, wracając z ursynowa (niestety nigdy nie byłem w stolicy na rowerze, ani z rowerem, boleję nad tym).
| 13:27 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj Padało tuż przed nami. :)
staahoo
| 13:03 niedziela, 16 maja 2010 | linkuj Oho, widze mokry asfalt. W mojej okolicy nie padało w sobotę, ale było nieco wietrznie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ajest