Wycieczka numer dwadzieścia i cztery

Piątek, 4 czerwca 2010 · dodano: 04.06.2010 | Komentarze 8

Na dworzec w Warszawie dnia poprzedniego i myk do Żyrka a rano na dworzec w Żyrardowie i myk do Skierniewic.

Tamże chwilę pobywszy udaliśmy się na południe i niemal po omacku znaleźliśmy jeden z okolicznych kirkutów. A potem to już wiejska i leśna sielanka. Komary, pokrzywy, krzaki, rudery i mogiły. Normalka ;)

| 22:16 piątek, 4 czerwca 2010 | linkuj Do Skierniewic samych jeżdżą... i teraz to o dziwo beż żadnej przesiadki ;-D

Cenę mi wyliczył 13zł + za rower... nie wiem ile osobówka PR teraz kosztuje, ale ze 4,50 chyba.
| 22:03 piątek, 4 czerwca 2010 | linkuj A do Koluszek nie jeżdżą osobowe? Stamtąd już blisko :)
staahoo
| 21:55 piątek, 4 czerwca 2010 | linkuj Skierniewcki dworzec to marzenie :-)

El kondor, a musisz Ty wozić rower koleją? Skierniewice nie leżą na końcu świata. Te sto km z okładem przecież wykręcisz z łatwością.
el kondor | 21:46 piątek, 4 czerwca 2010 | linkuj A dworzec znam, bo sam rower na nim do pociągu do łodzi nieraz ładowałem, ale dałem sobie spokój, bo 60 km do łodzi z rowerem prawie 30 zł. kosztuje, to lekka przesada, powinny byc jakieś promocje na rower, bo to wychodzi naprawdę za drogo.
| 21:46 piątek, 4 czerwca 2010 | linkuj Pociągiem do Skier, a potem już rowerem... przewóz roweru za darmo w Kolejach Mazowieckich do końca września :-) trzeba było przybulić tylko za osoby.
el kondor | 21:43 piątek, 4 czerwca 2010 | linkuj Ale zaraz, zaraz, bo nie pojmuję, to w końcu pociągiem ta wycieczka była, czy rowerkiem, bom się pogubił. A tak w ogóle to ty fortunę musisz na przewóz roweru wydawać, nie ma innej opcji.
| 21:36 piątek, 4 czerwca 2010 | linkuj Bo to piękny dworzec jest :)
Autochton
| 21:32 piątek, 4 czerwca 2010 | linkuj Estetycznie niezmiernie Skierniewice na tejże fotografii objawione.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa latko