Trzydzieści i osiem po Aninie i Miedzeszynie

Sobota, 10 lipca 2010 · dodano: 11.07.2010 | Komentarze 0

I trochę Falenicy i trochę jeszcze gdzie indziej. Piaszczysty las i czasem bagienny. Dostaliśmy z Tomim zaproszenie na ognisko i mało brakowało,że byśmy na nie nie zdążyli-tak się fajnie wieczorem jeździło i po zmroku. W lesie się uświniłam, dobrze że trafiliśmy na mały stawik, to choć nogi opłukałam. Na niewiele to się jednak zdało, bo właziliśmy do jednego budynku przez piwnicę... i miałam już uświnione nie tylko nogi,ale i całą resztę. Dzień z gatunku macania karp i pieńków, pieńków więcej. Na ognisku kiełbasa, bułki i ciasto. Tłum ludzi,ale niewielu poznaliśmy, bo trzeba było uciec na pociąg. A szkoda,bo ładnie śpiewali i grali na gitarach. Na pociąg gnaliśmy rowerowo do Wawy Powiśle. Nie było łatwo... a się okazało,że zdążyliśmy 8 minut przed czasem. Poczułam w kolanach, dopiero gdy wysiedliśmy w Międzyborowie i przyjemną gwiezdną nocą popedałowaliśmy do Żyrardowa na truskawki z lodówki :)