46 - wyprawa po koszulki

Piątek, 23 lipca 2010 · dodano: 23.07.2010 | Komentarze 5

Zabrałam Bauchausa na przejażdżkę po koszulki z logo opencaching, choć najpierw jechaliśmy metrem a potem pociągiem. A potem szybko z Włoch do skrzyżowania Al.Jerozolimskich z Łopuszańską. Akurat się zrobiło chłodniej, bo przyszły chmury... ale burzy z tego nie było,przynajmniej tam gdzie jechaliśmy. Jako że widmo nawałnicy nieco się oddaliło postanowiłam złupić pobliską skrzynkę Meteora przy gliniance Podwójnej... i tu zonk, bo miejsce ukrycia przewalone do góry nogami. Telefon do założyciela dużo wyjaśnił, którymś ze znalazców płyta poleciało glinianki i zamaskowali po swojemu :)
Wracałam przez Bemowo, po drodze była jeszcze inna skrzynka Meteora.

| 12:49 sobota, 24 lipca 2010 | linkuj A ja wszystko co robię, to robię na 200%... bo albo nie robię wcale, albo właśnie tak :-) to że geocaching nas wciągnął to dlatego że łączy nasze dotychczasowe pasje jak turystyczna jazda na rowerze z naciskiem na odkrywanie i zwiedzanie ciekawych miejsc, urban exploration, turystyka górska + sporo nowych elementów, bodźców.

Ja się śmieję że z wiekiem potrzebuję więcej bodźców by ruszyć 4 litery... no bo czasem się już nie chce jechać na rower tak tylko żeby się przejechać, skoro teren zna się doskonale a nie ma czasu akurat by wyjechać poza zeksplorowane okolice. Tak w zeszłym roku kupiłem licznik i założyłem bikeloga (zawsze wizja podkręcenia statystyk jest dodatkowym powodem by wyjść na rower), a teraz jest to geocaching (dzięki temu nawet w doskonale znanej okolicy czasem odkryję coś czego nie znałem).
| 08:43 sobota, 24 lipca 2010 | linkuj Troszkę masz rację. Ale wolę być uzależniona od gmerania w skrzynkach niż od... no, długa lista by się zrobiła :) Myślę,że to ma sporo wspólnego z adrenaliną, tzn. ja lubię ten stan podekscytowania,co jest w środku, czy znajdę,czy nie znajdę(wolę jednak znaleźć), zresztą wiele skrzynek jest w bardzo ciekawych miejscach,to i wiedzy trochę liznę... wiesz, przed geocachingiem też się szlajałam po takich miejscach, ale trudniej było je odkryć. Teraz mam po prostu punkty na mapie - zresztą nie zaglądam do wszystkich, po 600 skrzynkach zrobiłam się wybredna :)
el kondor | 22:33 piątek, 23 lipca 2010 | linkuj O, kurna, ten geocaching to bardzo uzależniający musi być, dużo bardziej niż rower albo nawet piwo - taka refleksja mnie ogarnia, gdy czytam wasze blogi, ponieważ to się staje u was...no nie napiszę dalej, bo nie chcę nikogo obrazić. Ja też zresztą jestem i byłem od wielu rzeczy uzależniony, szkodliwych również.
| 20:29 piątek, 23 lipca 2010 | linkuj Może jutro, z fleszem mi nie do twarzy :)
| 20:02 piątek, 23 lipca 2010 | linkuj Ja popłoszę fotkie lavinki w koszulce dzierżącą karabinek :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lkazd