47 - zakładnie Multikesza

Sobota, 24 lipca 2010 · dodano: 24.07.2010 | Komentarze 2

Miała być jeszcze wycieczka wieczorna,ale Tomi się nie wyrobił z pakowaniem(co w sumie było do przewidzenia) i skończyło się na dystansie zrobionym rano. Do Lasu Bielańskiego i z powrotem.

| 09:38 niedziela, 25 lipca 2010 | linkuj Obawiam się,że pociągi na Mazury jeżdżą dużo rzadziej niż do Łodzi, są droższe(brak interregio) i w mało którym są przedziały rowerowe(jeżdżę czasem do Olsztyna i już jest masakra). Mazurska infrastruktura kolejowa jest w opłakanym stanie. Lepiej jechać pksem, ale wtedy odpada rower :(
el kondor | 08:29 niedziela, 25 lipca 2010 | linkuj Musisz nadrobić zaległości i zobaczyć w końcu te Śniardwy, przecież z Wa-wy masz tak blisko! W odróżnieniu od Łodzi, przez którą przejeżdża tylko 1 pociąg z wagonem rowerowym (do Gdyni), ze stolicy jest sporo takich pociągów rowerowych, również na Mazury, więc dałoby się i jakoś rower przewieźć. My, łodzianie dzięki dziadowskiej łódzkiej dyrekcji pkp, nie mamy takich możliwości i albo ktoś jedzie na rowerze na Mazury całą trasę z Łodzi (ok. 300 km) albo wsiada w samochód, co ja właśnie ostatnio uczyniłem, ale wy naprawde macie wybór, no i ta bliskość.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pobie