Do rowu

Środa, 25 maja 2011 · dodano: 25.05.2011 | Komentarze 5

Celem wycieczki było zwiedzanie resztek rowów przeciwczołgowych pod Tarczynem (rejon miejscowości Jeżewice), które przypadkiem Tomi wypatrzył na mapie. Po zaopatrzeniu się w porządne mapy topograficzne ruszyliśmy w teren. Niestety częśc rowów zaorano, ale te na terenach leśnych zachowały się w niezłym stanie, jednym nawet leci droga. Warto było, choć cay dzień kompletnie nic mi się nie chciało. Absolutnie nic! :)
Fotki w ilości dużej u Tomiego
A poniżej montowanie krowy na drzewie.

| 20:18 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj A jednak! Tak czułem, że to kanał łączący Tarczynkę z Bałtykiem ;-P
| 21:19 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj Jak Skierniewice się dokopią do morza, to ja wysiadam. ;P
wujek_samo_ro | 19:46 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj ojtam ajtam: skoro w Ustce na rurze portowej jest napis "Skierniewice żądają dostępu do morza", to znaczy, że wcale nie tak daleko.
| 10:06 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj Trochę za daleko od Żyrardowa ;)
wujek_z_sb | 22:24 środa, 25 maja 2011 | linkuj Wiem, wiem gdzie są fajne Rowy! Między Ustkami, a Łebami :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa isiez