Tak czułam, że to będzie setka

Środa, 2 listopada 2011 · dodano: 02.11.2011 | Komentarze 9

Dlatego od początku miałam w planach wariant awaryjny w postaci ucieczki do pociągu w drodze powrotnej. Ale było na tyle wcześnie, że postanowiłam dojechać bez pociągu. A wycieczka była do Magdalenki z Żyrardowa. Po drodze szukaliśmy kilku cmentarzy i sporo znaleźliśmy, lecz dwóch się niestety nieudało. Albo zostały po nich same krzaki, albo mieliśmy je źle zaznaczone na mapie (to prędzej).
Nie tylko cyklogrobbingiem człowiek żyje, znaleźliśmy przy okazji 4 skrzynki, choć z ostatnią nie było łatwo, bo liście zasłoniły dziurę. Z innnych ciekawych obiektów - stara strzelnica w postaci leśnej góry i pobliski szałas. Muszę sobie taki umościć w lesie pod Żyrardowem ;)

A prognoza była straszna i się sprawdziła, bo w drodze powrotnej z nieba padało jakieś mokre gówna, przez co cały czas kichałam i mam teraz zatkane zatoki.

staahoo
| 21:25 piątek, 4 listopada 2011 | linkuj Tomi ma rację :-)
| 21:04 piątek, 4 listopada 2011 | linkuj Póki co rekord życiowy 120km podczas letniej wyprawy do Płocka i Włocławka. Tomi twierdzi, że stać mnie na 150 :)
staahoo
| 21:02 piątek, 4 listopada 2011 | linkuj Ja wiedziałem, że taki moment nadejdzie i pewnie coś o tym marudziłem. Na ogół nikt nie wierzy w swoją pierwszą pięćdziesiątkę, setkę i tak dalej. Grunt to nie pekać :-)
| 19:28 piątek, 4 listopada 2011 | linkuj Ale jakbyś mi powiedział 3 lata temu, że spokojnie będę jechać setki dziennie,to bym nie uwierzyła :)
staahoo
| 19:26 piątek, 4 listopada 2011 | linkuj Nie co się dziwić skoro Lavinka duzo jeździ to i kondycji przybywa.
| 17:29 piątek, 4 listopada 2011 | linkuj Pierwsza setka padła w zeszłym roku w wakacje: link

Ta jest pierwszą setką liściopadową ;-)
| 21:50 czwartek, 3 listopada 2011 | linkuj To już chyba piąta setka w tym roku, sama jestem zdziwiona :)
staahoo
| 21:40 czwartek, 3 listopada 2011 | linkuj I jeszcze te deszczowe chmurki z balonem. Hi,hi,hi :-))
| 21:39 czwartek, 3 listopada 2011 | linkuj Ha, TO musiało kiedyś nastapić ! SETKAAAAAAAAAAAAAAA !
Życze wielu kolejnych setek , a nawet dwusetek i trzysetek. Po nich to już tylko 1008.pl
:-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tegot