Mokro w Łodzi!

Sobota, 11 maja 2013 · dodano: 12.05.2013 | Komentarze 5

Pierwszy dzień weekendu w Łodzi, zaczął się ciepłym porankiem na peronie, niestety szybko pogoda się popsuła, jeszcze jak jechaliśmy do Kaliskiej pociągiem. Na Kaliskiej nie padało, ale się zanosiło i rzeczywiście zaczęło kropić. Ale i tak udało się złupić skrzynkę za pomocą skoku przez szczelinę.
Chwilę później spotkaliśmy przypadkiem Plebka i Efedrynę. Akurat wracali z keszowania i wpadli na nas na skrzyżowaniu. Wpis do naszych ownkeszy i dalej w urbeksowe klimaty. Tym razem mieliśmy łupić tylko skrzynki w starych budynkach, chciało by się krzyczeć: Więcej błota! Jeszcze więcej błota!
Mokre buty miałam już po godzinie, ale pomimo przelotnego deszczu nie zmarzłam. Po kilku skrzynkach kolejowych przyszedł czas na resztki fabryk. W jednej z nich zjedliśmy drugie śniadanie. Potem jeszcze dwa cmentarze w Parku Poniatowskiego. No i na koniec wisienka na torcie, czyli schron przeciwlotniczy!
Sęk w tym, że zaczęło lać. A wejście do podziemi błotnistą mazią. Ucapiłam się jak jasna cholera, toteż klęłam siarczyście, ale było warto.
Potem jeszcze w tym deszczu przemknęliśmy do jednej postfabryczki, gdzie trochę się podsuszyliśmy i ja znalazłam skrzynkę w niesamowitym pojemniku.

A deszcz padał i padał.

Poddaliśmy się, po połowie zaplanowanej trasy polecieliśmy na Bałuty przez Manufakturę. Ogrzać się i przebrać w suche ciuchy. Jeszcze się zastanawiałam, czy nie skoczyć gdzieś na piechotę, ale pizza mnie pokonała ;)

| 13:40 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj Takiemu to dobrze, no ;)
| 08:02 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj Jak to dobrze, że za jeden weekend mam weekend pracujący, a do odbioru 2 dni w tygodniu wolne! ;p
| 07:38 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj A tu sie zrobila piekna pogoda,nie moglo byc tak w weekend? Hrr.
| 07:36 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj To tak jest (i nie tylko w Łodzi), że w tygodniu śliczna pogoda, a jak przychodzi weekend to leje... jedno z podstawowych praw przyrody.
staahoo
| 23:38 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj W Łodzi ciągle pada, zwłaszcza w weekendy :-(

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obote