Już nie tak mokro w Łodzi

Niedziela, 12 maja 2013 · dodano: 12.05.2013 | Komentarze 13

Dzień zapowiadał się lajtowy, zaczęliśmy od śniadania i kawy :)
Potem zebraliśmy się z Tomim do kupy i polecieliśmy serwisować jego skrzynkę na bocznicy. Po drodze zrobiliśmy tylko mały postój na focenie fontanny i chyba dość nowej rzeźby pod Biblioteką. Albo dopiero ją teraz zauważyliśmy.
Podczas serwisu korzystając z chwili wolnego przebrałam się z powrotem w lżejsze ciuchy. Było 11 stopni, a mnie było za ciepło w rajtkach i wolałam zwykłe cienkie spodnie na gołe nogi. Plus cienkie getry i straszliwe skarpety do sandałów ;)
Potem przechwycił nas lokalny nawigator w postaci Huanna i skończyło się lajtowe jeżdżenie. Kiedy jeździmy razem Huann zawsze narzeka, że mu przy mnie spada średnia prędkości, a ja się cieszę, że przy jeździe z Huannem rośnie mi średnia prędkości, bo jadać za nim jakoś łatwiej wyciąga się stałe 25km/h. Ale nie pod górkę, o nie ;)
Huann ponawigował nie na skróty ale dookoła, przez Widzew, podmokły park (gdzie w pewnym momencie boso przeprowadziłam rower łączką, by nie moczyć sandałów) i kolumnę Zygmunta. No i oczywiście trochę spóźniliśmy się na Rudę, Huann jako organizator a my jako uczestnicy, bo jeszcze w międzyczasie pojechaliśmy złupić dwie okoliczne skrzynki i trochę się zeszło.
Nareszcie gra miejska (dołączyliśmy do jednoosobowego teamu kolegi z Pabianic) i oczywiście musieliśmy wybrać coś najbardziej terenowego i po lesie. Za to malowniczo było, tyle zieleni! Wykonaliśmy wszystkie zadania w międzyczasie łupiąc i serwisując kilka skrzynek po drodze.
Na szczęście nie padało.
Meta w knajpie, to podjedliśmy co nie co przy okazji i jeszcze polecieliśmy przeserwisować dwie moje skrzynki, obejrzeć (po drodze) jeden cmentarz, zwariowaną knajpę na świeżym powietrzu (Odyseja) i zobaczyć podupadający pałacyk. Nie mogłam się powstrzymać i oczywiście założyłam w nim skrzynkę :)
Powrót na wariata, żeby pociąg nie uciekł, jakoś się udało. Jeszcze mieliśmy zapas czasu, więc znaleźliśmy skrzynkę na peronie.
Wysiadamy w Żyrardowie a tam leje...

| 17:29 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj Taaaa i nie włączyłeś telefonu, więc sobie czekaliśmy w dwóch miejscach. Aż się wkurzyłeś i pojechałeś dalej. A ja nawet podjechałam do tego miejsca, ale nie wyjechałam z lasu, a że nie było Cię widać z drogi, to zawróciłam. Ech, my to na prostej drodze potrafimy się zgubić ;)
| 15:46 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj To był jakiś skrót którego nawet nie zauważyłem, więc jechałem naszą drogą, a jak to droga leśna i zakręca i wije się nieraz ;-) Zaczekałem w miejscu, gdzie dochodziła do asfaltu którym można było i w prawo i wlewo pojechać.
| 13:41 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj Kłamca i w ogóle. Raz pojechałeś w prawo, a ja dojrzałam prosto skrót którym pomykali inni rowerzyści, ale nie byłam pewna czy też tamtędy pojechałeś w efekcie czekałam jak głupia i nie mogłam się do ciebie dodzwonić, bo miałeś wyłączony telefon. I tak to! ;)
| 07:42 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj Na zakrętach czekam aż się pojawisz, tylko czasem jak jadę prosto a Ty skręcasz nie wiadomo gdzie ;-)
| 07:38 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj iesc!
| 07:37 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj Albo o mnie zapominasz i gdzies skrecasz, a ja nie widzac Cie natychmiast sie gubie i potem to jest oczywiscie moja wina :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze slowa iesci Bikestats tez glodny
| 07:22 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj Bo huann stosuje metodę: jechać szybciej i zatrzymywać się co jakiś czas (średnia mniej spada), a ja staram sie jechać w Twoim tempie, ale czasem się nie uda i też wytnę do przodu...wtedy zwalniam i czekam aż dogonisz.
| 07:13 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj No, a poza tym - jak robię postój dłuższy niż minuta (nie licząc świateł), to odliczam od czasu jazdy, więc średnia i tak specjalnie nie spada. Zresztą - co tam średnia! Żarcie się liczy (jak słusznie Staah zauważył;))
staahoo
| 23:40 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Z Huannem nigdy o pustym żołądku !
| 21:46 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj No chyba że tak. Trochę mnie podbudowałeś, czułam się jak ostatni lamer, gdy znikałeś mi na horyzoncie, a ja nie miałam szans Cię dogonić :)
| 21:14 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Ja z automatu tak mam, że jak jadę z kimś, to się oglądam co chwila, jeśli mam tę osobę z tyłu, staram się być zawsze w zasięgu wzroku, a na skrzyżowaniach robię postój :)
| 21:11 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj No nie, ale często się zatrzymywałeś i musiałeś na mnie czekać. Meteor specjalnie jeździł za mną, bo inaczej byście mnie zgubili na pierwszej długiej prostej. Ale i tak czuję się nieźle, jak na taką długą przerwę w jeżdżeniu. Czuję się co prawda martwa, ale nie mogę się doczekać kolejnej dłuższej wycieczki. Jutro chyba polecę pociągiem z rowerem do pracy, bo to jest w takim miejscu, że kompletnie nic z ursusa nie jeździ, a rowerem byłabym od stacji w trymiga! To przynajmniej zakwasów po dzisiejszym mieć nie będę :)
| 21:06 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Oj średnia mi spadła, jak przekraczaliśmy 5 minut jedno skrzyżowanie i 3 światła niezsynchronizowane na drodze rowerowej, a nie że z Lavinką! Z M. to dopiero się jeździ niespiesznie! Mam nawet taką specjalną kategorię na bs-ie ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciwka