Wycieczka po mobilniaka

Czwartek, 30 maja 2013 · dodano: 30.05.2013 | Komentarze 3

Werrona założyła skrzynkę mobilna, Meteor zauważył na głównej stronie OC zanim przyszło powiadomienie i namówił mnie na szybki myk po skrzynkę. Trochę się wahałam, bo dziecię wczoraj miało temperaturę, a kiedy wychodziłam, znów zaczęła rosnąć, ale dałam standardową dawkę panadolu i pojechałam. W godzinę nic się jej nie stanie. No i faktycznie, po powrocie grzecznie się bawiła. Nawet lekarz nie wie co jej jest, obstawiam zakłady: zęby, infekcja górnych dróg oddechowych, infekcja uszu, infekcja dróg moczowych. Tak to jest z tymi dzieciorami. Jak nie urok to sraczka.

Po drodze minęliśmy w Międzyborowie ruszającą procesję, na szczęście nie na naszej trasie. Kiedy wracaliśmy obok kościoła, właśnie skończyli. Więc jakoś udało się ominąć. W Żyrku procesja rusza nieco później, więc w ogóle jej nie widzieliśmy.

Mobilniak pierwsza klasa, teraz trzeba wymyślić, gdzie pojedziemy na inną wycieczkę, by go w terenie zainstalować ponownie :)