Wycieczka imienionowa oraz świetowanie Dnia Matki Wyrodnej

Niedziela, 26 maja 2013 · dodano: 26.05.2013 | Komentarze 5

Do tej pory 26 maja "świętowałam" tylko imieniny, od tego roku doszedł mi Dzień Matki Wyrodnej, czyli takiej co zamiast celebrować i upajać się macierzyństwem - przed południem wymknęła się na rower, a wróciła wtedy gdy dziecko jest na spacerze, więc znów daleko. Przy okazji złupiłam kilka skrzynek. Tomi pojechał dalej, ja wróciłam, bo mnie jeszcze czeka pracu pracu i nie mogę być wykończona. Choć pogoda tak cudna, że az się prosi o siekniecie setki. Następną razą ;)

| 06:22 środa, 29 maja 2013 | linkuj psst, mapę wstawiłaś do złej wycieczki
| 21:20 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Bo to nówka po reaktywacji. Czasami zastanawiam się, w jakim stanie jest jeden mój kesz pod Olsztynem Nie byłam tam od ponad trzech lat.... wiem, że jest i jakoś nie mogę dotrzeć z serwisem (pkp mi bardzo ułatwia). Na szczęście tam nie ma tłumów.
surf-removed
| 21:04 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Jaki czyściutki keszyk, w takim to bym chętnie poszperał. Ostatni kesz jaki wygrzebałem na Okęciu spod cegieł, był nieco zatęchły, choć na swój sposób ciekawy ;)
| 09:24 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Ale cegły jechały ;P
| 09:20 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Hej, ale przez Błonie nie jechaliśmy :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nages