Grudzień, 2017

• Temperatura -1.0°C

Do przedszkola 2x

Poniedziałek, 18 grudnia 2017 · dodano: 18.12.2017 | Komentarze 11

Trochę dookoła i trochę na skróty, by pofocić mgłę. Nadal bawię się rawami, stąd dziwne kolory.

• Temperatura -1.0°C

Na dworzec i z powrotem

Niedziela, 17 grudnia 2017 · dodano: 17.12.2017 | Komentarze 0

Wczoraj tuż przed pójściem spać pompowałam koła i przekręcałam jednostkę do fotelika, dziś w ciągu dnia jeszcze montaż światełka na bagażniku (lampka z tyłu dynamowa nie działa, bo się był urwał kabelek, a poza tym i tak używam diodowek, bo na dynamie się ciężej pedałuje). Do marca jeździmy z Kluskiem holenderką. W tym roku Pradziadek się nie nadaje do jazdy zimą, muszę wymienić klocki hamulcowe i podregulować mu przerzutki. Niesamowicie mi się jechało... nareszcie nie muszę sobie pomagać w hamowaniu stopą. ;)

Choinek po drodze osiem, co prawda w niedzielę nie świecą się te od salonu urody, ale za to parę przybyło na trasie. :)

20 choinek i jedna inna

Sobota, 16 grudnia 2017 · dodano: 16.12.2017 | Komentarze 3

Kółko po mieście w celu liczenia choinek. Dzięki temu, że część ludzi poustawiała choinki na balkonach oraz przed domami (niestety mniej niż w zeszłym roku, ale może się jeszcze rozkręci), uzbierałam ich rekordową liczbę. Tylko jednej nie policzyłam, z napisem Żyrardów, bo ona jest taka jakby wytłoczona i mi nie pasuje do mojej definicji choinki świątecznej z lampkami. Krzaków z lampką tez nie liczę, tylko choinki i tuje choinkowe. Jedna choinka na osiedlu nadal popsuta, dlatego wjechałam w osiedle głębiej, sprawdzić, czy jest jeszcze zapasowa. Jest. :)

Nadprogramowa niepoliczona

Przydomowe

Z zamkniętego osiedla

Do przedszkola 2x, do zusu, na dworzec i kółko po osiedlu

Piątek, 15 grudnia 2017 · dodano: 15.12.2017 | Komentarze 0

Dziś 13 choinek, ale bez zdjęć, bo aura nie sprzyjała. Doszło kilka po drodze nowych, ale za to jedna nie działała. 2 przy studiu urody,1 na placu,1 przy studiu kosmetycznym,1 przy przedszkolu,3 na prywatnych posesjach po drodze do domu i reszta na osiedlu. Za to dystans przyzwoity jak na zimę, chociaż w kilku ratach. Kluska zasnęła po drodze na dworzec. Ledwo ją dobudziliśmy. Za dużo wrażeń w przedszkolu. Był bal gwiazdkowy, były zdjęcia z Mikołajem, były prezenty, które ledwo zapakowałam z butami do plecaka. W sumie to największy prezent - dwie gry w ogromnym pudle Kluska wiozła z przedszkola do domu na kolanach. Przez chwilę miałam moment słabości, czy nie zadzwonić do Tomiego po rower z sakwą, ale było niedużo czasu do pociągu i postanowiłam nadbagaż zzipować. :)

Do przedszkola 2x

Środa, 13 grudnia 2017 · dodano: 13.12.2017 | Komentarze 6

Do przedszkola 2x, powrót drugiej pętli z Meteorem, ponieważ dzisiaj byliśmy na przedstawieniu świątecznym. Trochę mi gardło zaatakowała bakteria i czuję się na tyle kiepsko, że aż dziecko mnie głaszcze po głowie i mówi, że się mną zaopiekuje. ;)
Choinki po drodze tylko dwie, bo po nocy łaziłyśmy bezrowerowo na zumbę.

Do przedszkola 2x i do sklepu

Wtorek, 12 grudnia 2017 · dodano: 12.12.2017 | Komentarze 0

Po przedszkolu mały zakup drobiazgów na kiermaszu oraz wizyta na jarmarku świątecznym. Drożyzna w połączeniu z chińszczyzną, rękodzieło okazjonalne, nieporywające, zwłaszcza w zestawieniu z ceną. No i nie mieli gwiazdek na czub choinki (Kluska uparła się, że chce kolorową) i tak podjechałyśmy na skróty przez błoto do Kauflandu. :)

Choinki z lampkami po drodze trzy, reszta się jeszcze nie świeciła.

Do przedszkola 1x i choinki

Poniedziałek, 11 grudnia 2017 · dodano: 11.12.2017 | Komentarze 0

Dziś jedna rundka, bo młodą odbierał tata.
Druga runda choinkowa - sztuk 6, bo tylko kółko po osiedlu przy okazji wyrzucania śmieci.

Na dworzec

Niedziela, 10 grudnia 2017 · dodano: 10.12.2017 | Komentarze 10

Taki jakby przymrozek. Przyjemnie się jechało, bo nie było już kałuż, a ruch na mieście niewielki. Tylko na placu jeden pacan o mało nie wjechał w Meteora, ale to szczegół.

Choinka na placu i w drodze powrotnej jedna na osiedlu.

Mały apdejt zdjęciowy.

Choinkowe kółko po mieście

Sobota, 9 grudnia 2017 · dodano: 09.12.2017 | Komentarze 2

Wybrałam się na miasto liczyć choinki, ale i tak utknęłam w krzakach, bo chciałam pojechać skrótem... ale zamiast w drogę trafiłam w wysokie krzaki tarniny. Zdolniacha. Ale udało mi się znaleźć drogę powrotną przez zamarzające błoto i dokończyłam wycieczkę. Dwanaście choinek policzonych. Dodatkowe dwie przy placu (teraz świecą się w sumie trzy) i jedna przy przedszkolu, znaleziona podczas pieszego powrotu z dworca (byłam dziś w stolicy na spotkaniu pracowym, ale i u mamy po bombki).

Choinki z placu

I przy przedszkolu

Do przedszkola 2x i na dworzec

Piątek, 8 grudnia 2017 · dodano: 08.12.2017 | Komentarze 0

Pogoda nadzwyczaj ciepła jak na grudzień. Cztery stopnie rano, w ciągu dnia było nawet sześć przez chwilę. Młoda trochę pokasłuje i pociąga nosem, ale chyba rozejdzie się po kościach. W ciągu dnia poszłam na spacer po sklepach, żeby nabyć tak zwany strój galowy (ratunku) i buty do stroju aniołka. Jakimś cudem po przebiciu się przez pięć sklepów udało się. No i wieczorem na dworzec. W drodze powrotnej do domu zrobiłam pętelkę, by policzyć choinki i wyszło dziewięć.
Dwie choinki przy salonie urody, choinka na placu i sześć choinek na osiedlu.

Bez zdjęć z nocy, bo zapomniałam plecaka z domu i nawet komórki nie miałam. Za to wrzucam kilka fot ze spaceru.