Longinada 2013 - Norwegia - Dzień czwarty

Poniedziałek, 19 sierpnia 2013 · dodano: 03.09.2013 | Komentarze 0

Ten dzień był słaby. To znaczy słaby dla mnie, bo Meteor jechał jak zwykle, zero problemu. Doszłam do wniosku, że zakwasiłam sobie mięśnie. Nie miałam siły pedałować nawet po płaskim. Z trudem przejechałam pierwsze kilkanaście kilometrów, po w miarę równej i łatwej drodze, a potem zaczął się odcinek górski. I się okazało, że mogę tylko pchać, jakie tam podjazdy. Niestety zjazdów było mało, głównie na zmianę pod górę i po płaskim. Błeh. Kiedy w półtorej godziny przeszłam 7km i dalej nie miałam siły już nawet iść, zadzwoniliśmy po bus. Czasami takie kryzysy udaje mi się rozjeździć w ciągu dnia, ale tym razem coś nie wyszło. Bus podwiózł mnie i Meteora na obiad, a potem Meteor jechał beze mnie.
Za karę poumierałam na chorobę lokomocyjną w busie, jeszcze kwadrans po zatrzymaniu leżałam półprzytomna na siedzeniach.
Ale za to byłam wcześniej na kempingu i rozbiłam namiot, przygotowałam spanie, także Meteor po powrocie mógł od razu zabierać się za robienie mi kolacji ;)
Po kolacji poszliśmy jeszcze po skrzynkę niedaleko od kempingu i udało mi się do niej wcisnąć największego geokreta, jakiego miałam :)