Wieczorne myk z Kluską i Meteorem

Czwartek, 19 września 2013 · dodano: 19.09.2013 | Komentarze 0

Kluska do fotelika jakoś dała się wsadzić, choć nie obyło się bez protestów. Znowu nie poluzowałam szelek, więc się nieco z nią szamotałam, bo musieliśmy ją ciepło ubrać. Do bagażnika w foteliku picie, wafle i jedziemy. Na start Klu dostała precelka, że tak krótko nam ubliżała. I nawet dała sobie włożyć kask bez większego lamentu. Potem już było fajnie, krajobraz zmienny, turbulencje, tiry na 1 maja a na koniec laaaaas. W lesie było fajnie, bo mogła sięgać łapką po liście. Po lesie runda honorowa przez Żyrardów... i zrobiło się ciemno. Tomi w kamizelce, ja ze światełkami, Kluska ma odblaski na foteliku. Tuż przed domem zaczęło padać, ale to była jakaś mżawka-popierdółka. Wbiliśmy się do klatki, Meteor próbował wnieść Kluskę razem z rowerem po schodach, ale zrezygnował. W efekcie w dość ciasnym zaułku wyplątywałam moje Niebożę z szelek i innych trzymaczy nóżek i rączek. Jakoś się udało i ja Cię, ona chyba znowu przytyła (nic dziwnego, jak się pochłania tak wszystko jak jamochłon) ;)
Miło było się przewietrzyć, choć zmarzły mi uszy. Dziecko dobrze ubrałam, siebie niekoniecznie. A to rękawiczki gdzieś mi wcięło, a to chustki na głowę nie założyłam. Jutro może pojedziemy dalej (na grzybki?) o ile nie będzie lać.