• Sprzęt Veturilo

Trzynastka Veturilo

Sobota, 19 października 2013 · dodano: 19.10.2013 | Komentarze 5

Kilka spraw do załatwienia na Pradze, Powiślu i w ścisłym centrum. Okazało się, że to jedyny sposób na możliwe objechanie budowy metra na Pradze (bez czekania na dziwnie objeżdżający tramwaj), o reszcie nie wspomnę, bo tam to już w ogóle było nie po drodze. Wyszło mi z głowy 8 wypożyczeń, co by nie płacić za wiele ;) Na początku jechałam jednym modelem i go przelogowywałam przez stacje bez wpinania, potem poszłam na krótki spacer i już mi się nie chciało wracać, więc wypożyczyłam jedyny nadpsuty model przy stacji Powiśle, by wymienić go na sprawny przy parku, gdzie był wybór. Potem do placu 3 krzyży i popełniłam ten błąd, Chmielną w weekend. Na szczęście tylko odcinek do Brackiej i tam pozostawiłam mego przyjaciela na tyłach Smyka. Dalej już per pedes, bo nie było czasu u na Bielany musiałam już podskoczyć metrem, ale na 20-minutówce :)

edit: Po sprawdzeniu na stronie wyszło, że tylko raz przebiłam 20 minut. Poniżej fotki.

| 21:18 niedziela, 20 października 2013 | linkuj A i gdyby w Łodzi też był nextbike, to by można było na jedne konto jeździć tu i tam!
| 21:12 niedziela, 20 października 2013 | linkuj A dziś było referendum, co by odwołać prezydenta Żyrardowa. Ciekawa jestem wyników :)
| 21:01 niedziela, 20 października 2013 | linkuj A tymczasem w mieście Uć: http://rowerowalodz.pl/aktualnosci/872-rowerowy-budzet-obywatelski
| 19:37 niedziela, 20 października 2013 | linkuj Tego dnia zaoszczędziłam najwięcej czasu. Pieszo bym nie zrobiła tylu kilometrów w tak krótkim czasie, komunikacja miejska poszatkowana albo w ogóle na niektórych odcinkach nieistniejąca. Rower to teraz jedyny sposób poza metrem, by bezstresowo poruszać się po mieście.
| 18:41 niedziela, 20 października 2013 | linkuj Wpis typowo październikowy, pod hasłem: "Październik miesiącem oszczędności" :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asnas