Forma padła na pyszczek

Niedziela, 20 października 2013 · dodano: 20.10.2013 | Komentarze 11

Nie wiem co się ze mną dzieje ostatnio, ale przejechanie więcej niż 30km w ciągu dnia sprawia, że padam po powrocie. Może mi się kryzys przesunął i powinnam jechać dalej licząc na to, że sam minie... ale sama nie mam ochoty na dłuższe wycieczki. 10-20 jest w sam raz, 30 ujdzie, 40-50 już wracam zmęczona. Albo Tomi za szybko jeździ i ja próbując mu dotrzymać kroku się wykańczam, albo pedałuję na złych przerzutkach, albo już sama nie wiem.

Wycieczka obfita w jedzenie i rozwałki, nie mogę narzekać. I pociągi na esełce się trafiły, i salami do kanapek, serek, kawa z mlekiem waniliowym i herbata. Odrobina czekolady i herbatniki. W kadrach prócz tego obowiązkowy cyklogrobbing, grzybki i tory. Jako bonus używana stodoła.

Wszystkie zdjęcia w tym albumie, poniżej wybór.

| 20:44 wtorek, 22 października 2013 | linkuj Hihi
| 20:29 wtorek, 22 października 2013 | linkuj Jej! Przeczytałem "dredy" i "hemoroidy"....
| 16:00 wtorek, 22 października 2013 | linkuj A to nie są brzydkie wyrazy?:)
| 20:24 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj A to masz na myśli driady i hamadriady :)
| 19:52 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj Do wodnej, tak. Tu widzę leśną
| 19:00 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj E, do nimfy potrzebne jest bagienko ;)
| 18:58 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj Prawie jak nimfa leśna
| 18:51 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj Najładniej wychodzi podczas zachodu słońca. Jest tu wtedy wprost niemożliwie pięknie. Ale akurat byliśmy tuż po południu i na dodatek nie było słońca. I był trochę smutny.
Gość wariag | 18:47 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj Aaaa, pamiętam go z bikestatsa Tomiego. Dlatego jakiś znajomy mi się wydawał.
| 17:42 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj Nie do końca. Cmentarzyk jest miejscowy, ale już nieczynny. Są na nim pochowani mieszkańcy pobliskiej wsi Studzieniec, wychowankowie oraz nauczyciele domu poprawczego, który znajduje się nieopodal. Jest też mogiła zbiorowa-pomnik ofiar wojennych (II w. św.)
Gość wariag | 17:22 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj Cmentarzyk wojenny?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kuibe