Kierunek: Tesco w Skierniewicach

Wtorek, 22 października 2013 · dodano: 22.10.2013 | Komentarze 6

Niektórzy jeżdżą do supermarketu samochodem, my 30 parę kilometrów pojechaliśmy rowerami. W końcu mamy blisko. ;)
Pojechaliśmy tym razem opłotkami, przez Radziwiłłów na przykład. A tam tabuny rowerków. Co jakiś czas mikrorozwałki i do miasta. W Tesco trochę zabawiłam, bo a to papier do drukarki, a to pudełka na kesze, a to ręczniki papierowe dla mamy Meteora. Ja balowałam w sklepie, a Meteor rozwalony na ławeczce w pobliskim skwerze zażywał kąpieli słonecznych i zażerał się kanapkami. Ja dożarłam później w pośpiechu, bo dzień krótki. Potem do centrum na skrzynki i tu dłużej zabawiliśmy pod dworcem. Meteor focił tabliczki na murach i odkrył jedną nową tablicę, jeszcze nieodsłoniętą. Rok 1920, pomoc braci Węgrów. Trochę było widać zza czerwonej tkaniny. Wreszcie wylądowaliśmy na poligonie przy torach, bo skrzynka. A na koniec przy stawie, bo tez skrzynka. Z keszowaniem koniec, wracamy do domu.
Po drodze wpadliśmy na kirkut z moją skrzynką (serwis), a tu się logbook skończył. Dobrze, że Meteor miał jakiś zapasowy i dorzuciłam. Wreszcie do dooomuuu. Nie bardzo mi się chciało, bo jednak taka pogoda rozleniwia, ale dojechaliśmy z mniejszą liczbą postojów niż w drodze do.

Wszystkie zdjęcia w albumie z wycieczkami, poniżej wybór.

| 11:49 środa, 23 października 2013 | linkuj Tak, Zalew Zadębie. Zawsze bywałam na jednym końcu, przy garnizonie, a na drugim nie, bo szliśmy na cmentarze i dalej na południe już się nie pchaliśmy.
Gość wariag | 08:25 środa, 23 października 2013 | linkuj Ten "staw" to Zadębie?
Gość wariag | 08:01 środa, 23 października 2013 | linkuj Dlaczego - do jasnej Anielki - nikt mnie do tej pory nie poinformował o skrzynce przy poligonie?
lutra
| 21:03 wtorek, 22 października 2013 | linkuj Ostatnie zdjęcie pachnie wodą,powietrzem i ciszą, Piękne.
| 20:45 wtorek, 22 października 2013 | linkuj A! Zazdraszczam Bieszczadów taką piękną jesienią! My się nie wyrobiliśmy, ale byliśmy latem, tak czy siak zaliczone ;)
| 20:24 wtorek, 22 października 2013 | linkuj ToMiśmy się minęli w tych Skierniewicach - bo Wy tamże dziś, a my w sobotę wieczorem w ramach przesiadki z autostopa na pekap w drodze powrotnej z Bieszczadów!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rajaj