Urodzinowa esełka

Niedziela, 3 listopada 2013 · dodano: 03.11.2013 | Komentarze 8

Zostaliśmy zaproszeni na nietypowe urodziny, w opuszczonym drewnianym młynie koło wsi Samice nad Rawką. Musieliśmy nawet wjechać rowerami do województwa łódzkiego :) Ale zaproszeni byliśmy na 18tą, a tu jeszcze sprawunie keszowe w okolicy. To wyszliśmy ok.14 tej i pognaliśmy pozwiedzać okolicznej znane i mniej znane zadupia. Jeszcze nie dojechaliśmy na miejsce, a już łaziliśmy po krzakach i opuszczonych chałupach. Zapowiedziane deszcze albo przeszły obok, albo kropiły z dużo mniejszym natężeniem, niż icm zakładał, więc początkowo niepewna wycieczka okazała się doskonałą. Po zmroku dotarliśmy w okolicę młyna, ale było jeszcze za wcześnie, więc podjechaliśmy obejrzeć piaseczek pod nowym mostem kolejowym nad Rawką. Wiedenki. A tam obok na przejeździe szlaban, kamerki, megafony, domofon. I jak Tomi zaczął gadac do domofonu to szlaban zaczął robić pib pib pib i przejechał pociąg :)

Na koniec impreza, było przepięknie, tym bardziej że jubilatka z mężem postanowiła wynieść wszystkie śmieci z młyna, a okazało się to być kilkanaście 250 litrowych worków. Do wiosny (okoliczni zimą imprezowac tam chyba nie będą) można tam jeździć na piknikowe rozwałki albo urządzać inne imprezy rowerowe. Goście dopisali, ale trzeba ich było namawiać (prócz nas), bo zimno! Gdzie tam zimno, w środku było cieplej niż na zewnątrz od świeczek i ludzkich oddechów. Będę to miejsce i te chwile długo wspominać. Jako że nie jesteśmy zwierzętami imprezowymi, po dwóch godzinach postanowiliśmy się zbierać, poza tym wyszły gwiazdy i szkoda było marnować taką piękną noc. Jechało się cudownie, samochodów w świąteczny weekend jak na lekarstwo. Pod Żyrardowem zaczęło kropić, ale się nie rozpadało.

p.s. Wreszcie dobiłam do 3 tysięcy w tym roku. Może uda się wyrównać dystanse z 2009 i 2010 czyli około 3140? Zobaczymy. Powrót do formy trwa :)

| 20:23 niedziela, 3 listopada 2013 | linkuj Oj to drobiazg, że 15 (+400+50) za dużo. Szczegół doprawdy ;p
| 18:23 niedziela, 3 listopada 2013 | linkuj Nie da radym ja mam jakieś 5570 na dziś... bo niecałe 400 z Norwegii jeszcze nie wbite do końca w bikestatsa i 50 z dziś... uprzedzając - do 6666,66 raczej trudno będzie dociągnąć ;-)

A pogoda bardzo sprzyjająca - za oknem leje
| 18:10 niedziela, 3 listopada 2013 | linkuj Póki co pogoda sprzyja :) A Meteoru - (co najmniej ) 5555,55 km!
| 17:29 niedziela, 3 listopada 2013 | linkuj Dobraaa, przyjmuję wyzwanie. Tylko jak ja przejadę 311,08 w niecałe dwa miesiące, jak zwłaszcza w grudniu się oziębi? Chyba czas pedałować w listopadzie ile się da ;)
| 17:14 niedziela, 3 listopada 2013 | linkuj Młyn mi znany i lubiany i tym bardziej cieszy, że ktoś (choć na chwilę) się nim zaopiekował :) Lavinko - 3333,33 w zasięgu ś-licznika! Do jazd przystąp!!
Gość wariag | 15:08 niedziela, 3 listopada 2013 | linkuj Coś tam kiedyś słyszałem o zaklinaczach chmur ale o zaklinaczu szlabanów pierwsze słyszę ;)
| 14:59 niedziela, 3 listopada 2013 | linkuj Aaa, zero mi zjadło. 250 miało być, już poprawiam.
| 14:57 niedziela, 3 listopada 2013 | linkuj Te wory były dużo większe... setki co najmniej

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa geipo