Do Zusu

Środa, 13 listopada 2013 · dodano: 13.11.2013 | Komentarze 18

Norma dzienna wyrobiona. Trochę popadywało, ale to zdrowo dla cery. Zresztą szybko przestało, a to co padało to tylko zwykła mżawa. Nie wiem czy 5 minut, nie więcej. Czas podaję orientacyjny, bo gdzieś posiałam na biurku licznik, a ten od Pradziadka jest niekompatybilny (bo ciągle jeżdżę na pożyczonym od Tomiego, zamiast kupić własny).

| 11:12 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj Dobrze, że nie alka(lo)id!
Gość wariag | 21:57 piątek, 15 listopada 2013 | linkuj Najlepszy jest salad-in-al-kohol ... +oscypek naturalnie :)
| 18:23 piątek, 15 listopada 2013 | linkuj Sądzę, że nikt nie przebije Saladyna Ostatniego. No, może ostatni człowiek w historii, czyli Jan Bez Ziemi.
| 17:13 piątek, 15 listopada 2013 | linkuj To może w ogóle o Saladyna Któregośtam? Byłoby i iluśtam Saldynów do przodu
| 16:22 piątek, 15 listopada 2013 | linkuj Może chodzi o Saladyna II? To zawsze o jednego Saladyna do przodu!
| 13:23 piątek, 15 listopada 2013 | linkuj Kurczę, a mi się wydawało że dziadek wariag jednak tak stary nie jest by pamiętać takiego na przykład Saladyna... to ci niespodziewanka ;-)
| 21:49 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Nu, zależy do kogo się porównuje. W tamtej wyprawie Maroko wyszło na lekko zamordystyczne, ale dzięki temu czuł się w miarę bezpiecznie. Okradziono go i niemal rozjechano, jak tylko przekroczył granicę południową.
Gość wariag | 21:05 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Wujek Huann młody to i nie pamięta jak Saladyn tak gdzieś z miesiąc miesiąc okadzał po krzyżowcach jakąś twierdzę a potem zmywał podłogi i ściany różaną wodą.
A propos ZUS - ZUS na Madagaskar !
| 20:47 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Cywilizacja i muzułmanizm szły ostatnio w parze w czasach bodaj ciemnego, bo chrześcijańskiego średniowiecza ;) Wiem, uogólniam, ale trynd jakiś taki wyczuwam jednakże.
| 20:45 środa, 13 listopada 2013 | linkuj @Huann: E, ZUS u mnie to sama przyjemność, przynoszę papiórek, pani na kopii przystawia pieczątkę i wszystko. Bardziej mnie stresują wizyty w Urzędzie Skarbowym ;)

@Wariag: O Maroku czytałam przy okazji relacji z czyjejś wyprawy rowerowej kilka lat temu. Cywilizowany muzułmański kraj w porównaniu do ościennych.
Gość wariag | 19:51 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Przypomniała mi się książka "Maroko ziemia czerwona" ale bajtel wtedy byłem i tylko obrazki przeglądałem :)
| 19:48 środa, 13 listopada 2013 | linkuj ZUS - nie lubię to.
| 19:48 środa, 13 listopada 2013 | linkuj "Norma dzienna wyrobiona." Lubię to! :D Syberia w Łódzkiem - Lubię to! :D
| 14:56 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Ale po co, wole Syberię w łódzkiem, klimat łagodniejszy ;)
| 14:23 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Syberia może przyjść sama z jakimś wyżem ze wschodu ;-P

Odchrzanić się nie mogę - raz że chrzanu w domu nie ma, dwa że nie lubię. Mogę się co najwyżej odmusztardzić.
| 14:16 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Ani tu ani tu się nie wybieram oraz proszę się odchrzanić od mojego rodzinnego powiedzenia ;P
| 14:13 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Jak Maroko, to nie wyrobisz z powodu upału ;-P Ale bardziej prawdopodobna Syberia i ryzyko niewyrobienia z powodu mrozu i sniegu.

I nie pożyczony, tylko dostany od To Mi''ego!!!
| 13:30 środa, 13 listopada 2013 | linkuj Norma do wyrobienia spadła do 4,62 (około). Zostało do przejechania 217.05 kilometrów do końca grudnia. Spoko Maroko!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa owsta