Kto się śpieszy, ten dwa razy jeździ

Sobota, 16 listopada 2013 · dodano: 16.11.2013 | Komentarze 6

Tego dnia postanowiłam się wyspać, więc Meteor pojechał skoro świt sam, a mnie obudził kogut w budziku o 9. Do południa zdążyłam zjeść śniadanie i spakować się do drogi. Mniej więcej, bo dosprejowałam przykrywkę skrzynki do zamontowania i postawiłam w kuchni zamiast włożyć do sakwy. Jak łatwo się domyślić odkryłam to dopiero na miejscu przy chałupce. Na szczęście znalazłam krótszą trasę, by się doń dostać i szybko byłam w domu z powrotem. Skrzynka do sakwy i znów plątanie się po wielkim Nigdziu. Trochę za ciepło się ubrałam i dokuczał mi katar, najgorsze że lekko krwawy, bo pękło mi naczynko. Ale potem się zagoiło, a ja postanowiłam wrócić dookoła przez Feliksów (padło wmordewindem, ale trudno), żeby przyzwoitszy dystans wyszedł. Przy okazji sprawdziłam, czy fajny stary drewniany krzyż nadal nie został odnowiony, na szczęście nie został.

| 20:45 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj Musiałabym co drugi dzień jeździć po 8km. Niby da się, ale takie krótkie dystanse co chwila... a pfe. No ale zobaczymy jak to będzie wyglądało w grudniu.
| 11:09 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj A - jakby się jeszcze udało dociągnąć do 100 wyjazdów w tym roku... ;) Dni do końca roku zostało jeszcze aż 45, a brakuje tylko 28 wyjazdów ;))
| 09:21 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj Kto dwakroć jeździ - ten ma kilometrów zapas na zimę :)
| 16:41 sobota, 16 listopada 2013 | linkuj Takich krzyży w okolicy kiedyś było multum, ale okoliczne parafie je "remontują" czyli wywalają w kosmos i stawiają nowe, drewniane. Szkoda, ale co robić. Tomi wie więcej na ich temat, bo chyba wszystkie je zna na pamięć.
Gość wariag | 16:24 sobota, 16 listopada 2013 | linkuj Wiesz coś więcej o pochylonym krzyżu na ostatniej fotce? Tajemniczo wygląda.
| 15:14 sobota, 16 listopada 2013 | linkuj Norma dzienna spadła do 4,13. W sumie bliżej niż dalej do 3333.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oszak