Wycieczka z Kluską w drugi dzień świąt

Czwartek, 26 grudnia 2013 · dodano: 26.12.2013 | Komentarze 12

Dziś postanowiliśmy być z Kluską sprytniejsi. Zamiast pójść na spacer i dopiero potem na rower, od razu poszliśmy na rower (tyle, że ciut późnej od jedenastej), naiwnie sądząc, że dziecko nie zaśnie podczas jazdy. Akurat! Tradycyjnie padła na piątym kilometrze. Tyle, że tym razem obudziła się podczas zdejmowania fotelika z roweru i w ten sposób spała góra pół godziny. Jest szansa, że jeszcze uśnie w ciągu dnia, ale raczej czeka nas balowanie do 20, jak wczoraj. Tyle dobrego, że mieliśmy cichy i spokojny wieczór.

Pogoda rankiem była gorsza, wypogodziło się dopiero po naszym powrocie. I wiatr był większy, więc Klu ubrałam nieco cieplej (a siebie nieco lżej, bo wczoraj było mi za ciepło, jednak jazda Holendrem jest nieco trudniejsza). Trasa bliższa starszemu standardowi, czyli przez park i w lewo do lasu, a potem zamiast do lasu - na śmieszkę rowerową, z którą Klusce zrobiłam zdjęcie. Powrót przez osiedle Żeromskiego, a potem okolica dworca, plac z kościołem i lamami, choinka (musiałam obejrzeć, gdzie Werrona ukryła skrzynkę), a dalej to już prościzna, do domu obok garbarni.

| 17:55 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Z kotów też wolę kotlety, a uszki - z papużki ;)
| 17:38 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Dlatego nie lubię kotów w porównaniu do papużek ;)
| 17:15 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj A, wiem! Podstawowym pożywieniem Kotów, ale tylko Syjamskich i będących jednocześnie rodzeństwem - są papużki-nierozłączki. Mimo postępów medycyny.
| 17:14 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Owce żrą, to lamy się żre. Wielbłądy się trzyma jako rezerwę paliwową, zwłaszcza w Baku. Ostatnio koleżanka w pracy miała ropę w zatoce, więc jej powiedziałem, że choruje na Chorobę Perskich Kotów. Co to ja jeszcze chciałem, miauem.. acha, nie wiem :D
| 20:15 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj No ba, ta wełna nie gryzie, w porównaniu do tej z naszych owiec. Jak dla mnie różnica kolosalna. Nie wiem tylko, czy lamy się żre.
| 18:03 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj Dzikie, ale pożyteczne zatem!
| 12:33 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj A nie wiem czy oswojone. Mogliby je ogolić, zrobić wełnę i swetry porobić, zawsze jakiś pożytek ;)
| 12:30 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj Dziczyzny i Oswojonizmy :)
| 20:49 sobota, 28 grudnia 2013 | linkuj Łosioł i inne takie tam dziczyzny też bywają, ale za dużo chętnych i się nie dopchaliśmy :)
| 13:36 sobota, 28 grudnia 2013 | linkuj O, plac z LAMAMI. Ja też taki chcę! Może być bez kościoła ;p
| 22:23 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj No w to drugie lewo ;)
| 13:20 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj znów kierunki ci się pomyliły... za parkiem do lasu skręciliśmy w prawo, a nie w lewo ;-P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa przyl