29/365

Środa, 29 stycznia 2014 · dodano: 29.01.2014 | Komentarze 4

Meteor mówi, że czas na plebiscyt pt. "Czego lavinka zapomniała tym razem?". A to zapomnę założyć rajstopki pod spodnie, a to zapomnę klucza od zapięcia... dzisiaj co prawda pamiętałam o rajstopkach, ale zapomniałam założyć na nie spodnie. I pojechałam na mrozie w długiej sukience z mocnymi rozcięciami z przodu i ztyłu. Co ciekawe nawet mi nie było zimno w nogi. Za to w twarz i łapy trochę. Wiało dziś konkretnie, a po 20tej, kiedy wyruszyłam to już bardzo. Starałam się jechać zygzakiem, by mieć jak najwięcej bocznego i jako tako się udało. Tylko "tam gdzie zwykle" było pod wiatr, ale do tego odcinka się już trochę przyzwyczaiłam.

| 12:36 czwartek, 30 stycznia 2014 | linkuj Zimne już nóżki...
Słone paluszki:
Od soli, co zatem
Boli też napęd!
Pradziad rzęzi
Dwa pedały:
Unurzany
Napęd cały.
| 22:57 środa, 29 stycznia 2014 | linkuj @meteor: Ja chyba muszę poszukać tego żelazka, bo rzucanie w Ciebie miękkim szalem jest mało skutecznei się strasznie ostatnio wyzłośliwiasz ;P

@wariag:Zamarzły by mi paluszki przy rozstawianiu statywu. Nawet miałam ze sobą, ale dodając wiatr i kiepskie oświetlenie... może jutro poprawię ten wyczyn za dnia ;)
Gość wariag | 21:23 środa, 29 stycznia 2014 | linkuj I jakże tu znowu nie przewołać słów wieszcza : "Zimne nóżki – w dłuższym rozrachunku będą do leczenia!"
Szkoda, że nie fotnęłaś się w tym oszałamiającym stroju :)
| 21:11 środa, 29 stycznia 2014 | linkuj Ciekaw jestem kiedy zapomnisz roweru ;->i na którym kilometrze się zorientujesz ;-P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa abard