87/365

Piątek, 28 marca 2014 · dodano: 28.03.2014 | Komentarze 3

Dziś w ciągu dnia miałam dwa dłuższe spacery po Żyrardowie z Hrabią Piotrem i częściowo z Kluską, trochę mi to zmęczyło stopy. Parę godzin przeznaczyłam na jaką taką regenerację i pod koniec dnia, gdy okazało się, że quiz z bryczkami jest trudniejszy niż się wydawał, odpuściłam dłubanie w guglach i zrobiłam małe kółko po mieście. Trochę piratów drogowych się trafiło, ale w normie, to znaczy jak na tę godzinę miasto było ciche, spokojne i bezpieczne. Ale też cholernie ciemne, to zdjęcia wrzucam ze spacerów :)

Trasa wyszła w kształcie głowy Johnnego bravo, a przynajmniej z nim mi się skojarzyła.

A spacery bardzo udane, choć przeszliśmy tak ze 30% tego, co powinniśmy. Chyba następnym razem muszę sobie zrobić mapkę z miejscami, do których koniecznie trzeba dojść, bo mi umyka po drodze. Udało się też przyuważyć nieplanowane ufoki ;)

| 10:23 sobota, 29 marca 2014 | linkuj @auturion37: Nie zmieniałam tła, mam po prostu zupełnie inny szablon, który przerobił mi z gootwego motywu kolega Bobiko. W ciemno polecam. Na samym dole masz dane. Dechy jako tło sobie zrobiłam sama z jakiegoś zdjęcia i przerobiłam w programie graficznym.
| 09:45 sobota, 29 marca 2014 | linkuj Faktycznie: Bravo krzyżówka z Bartem Simpsonem. Ufok to dron ruski może? :>
arturion37
| 04:24 sobota, 29 marca 2014 | linkuj Witam!

Mam pytanko: w jaki sposób zmienia się tło pod swoimi wpisami, bo te deseczki całkiem całkiem.

Pozdrawiam! Artur

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciepo