88/365

Sobota, 29 marca 2014 · dodano: 29.03.2014 | Komentarze 8

Dzisiejszy dzień był zupełną niewiadomą. Wycieczka do znajomych odwołana/przełożona, ja spałam słodko do 10. Gdy wtem wpada do mnie Meteor i mówi, że jednak czuje się lepiej i gdzieś pojedziemy. Pogoda rzeczywiście cudowna i nic nie mogło nas powstrzymac przed wycieczką. Co tam, że oboje co kilka kilometrów musieliśmy się zatrzymywać, by się wysmarkać. Potem już nawet smarkaliśmy jadąc na rowerze ;)
Pierwszy przystanek niedaleko krzyża na Krzyżówce i okazyjny serwis (w sumie niepotrzebny, o skrzynka w dobrym stanie), za to Meteor wypatrzył motylka cytrynka, a mnie udało się go sfocić. Jeszcze się uczę obsługiwać nowy obiektyw, który prócz zwykłego zooma ma tryb makro i w zasadzie dopiero dziś nauczyłam się go właściwie obsługiwać. Cytrynek sfocony w trybie tele, bo z bliska mi gałgan uciekał.
Potem pojechaliśmy na rozwałkę do Radziwiłłowa, gdzie kazałam Meteorowi wysłać pozdrowienia dla werrony, która wracała z innej wycieczki. Może byśmy się spotkali, ale planując Meteor nie uwzględnił wycieczki Werrony, albowiem w mejlu przysłała dziwną miejscowość. To znaczy domyśliłam się, że zrobiła literówkę, ale nie potrafiłam się domyślić, o jaką miejscowość chodzi. Dopiero później wydało się, że to były Giżyce, a nie Gożewice.
Celem wycieczki było odnalezienie pewnej mogiły, a potem dotarcie nad esełkę. Tu i ówdzie rozwałki, dwa kesze znalezione, bardzom była szczęśliwa. Ząb nie boli, katar jakby mniejszy, Meteor karmił od rana dobrze, więc głodna nie byłam. Jak dotąd chyba najlepsza wycieczka w tym roku.

Recepta na najlepszą wycieczkę roku? Musi być piękna pogoda, nie za ciepło i nie za zimno, musi być dobre jedzenie (kanapki, czekolada, kawa, herbata), musi być nitowana kratownica, musi być urbex i dużo rozwałek po drodze :)

Fotki z wycieczki od motylka w albumie S-Ł i okolica. Wybór poniżej.

| 22:06 sobota, 29 marca 2014 | linkuj Że w ogóle odebrałam, to cud. Miałam chwilę dzięki temu, że wyskoczyłeś na rynek.
| 21:16 sobota, 29 marca 2014 | linkuj @lav - siódma jak siódma... mejle na szczęście nie dzwonią o siódmej. Głównie chodziło o to, że ja takiego mejla mógłbym odebrać o dziewiątej, a nie o jedenastej jak Ty ;-)
| 21:12 sobota, 29 marca 2014 | linkuj Ja tam nie jestem zdrowy, tylko że już nie jestem umierający... no i nie "odzyskał'', tylko co najwyżej ostatnio okoliczności dowciapne się nie napatoczyły ;-P
| 21:07 sobota, 29 marca 2014 | linkuj @Wariag: To ja już chyba weszłam w ten wiek, kiedy się zdrowieje dwa tygodnie. strasznie długo mnie trzyma :/
| 20:59 sobota, 29 marca 2014 | linkuj O, pieńkna wycieczka! Żeby wycieczka była udana, trzeba wziąć coś na ząb - i wtedy nic nie boli!
Gość wariag | 20:47 sobota, 29 marca 2014 | linkuj Ech, w Waszym wieku człowiek szybko wraca do zdrowia. Ten pan w dziurze nawet odzyskał szczególne poczucie humoru (o. pieńki) ;)
| 20:46 sobota, 29 marca 2014 | linkuj A to też. Kto to słyszał pisać mejle przed siódmą! Nie ma takiej godziny!
| 20:36 sobota, 29 marca 2014 | linkuj Nie uwzględniłem też dlatego, że wysłała tylko do ciebie, a ty odczytałaś dopiero jak ja pojechałem na rynek po bułki, a ja dowiedziałem się dopiero po drodze...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa owduz