avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48715.15 kilometrów w tym 8078.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

239/365 Na grzybki po raz kolejny

Wtorek, 2 września 2014 · dodano: 02.09.2014 | Komentarze 14

Dziś pojechaliśmy nieco inną trasą, na skróty, by szybciej dopaść grzyba. Tomi był jeszcze w ciągu dnia, a z Kluską pojechaliśmy tylko na dożynki. A i tak nazbieraliśmy siatę czubajek i chyba podgrzybków. Po drodze na miejsce trafiły się nam dwie sarenki, ale za szybko uciekły i zdjęcie wyszło niewyraźne. Tym razem nie padało, ale szybciej zrobiło się chłodno, to pewnie za sprawą bezchmurnego nieba, no i krótszego dnia. Kluska była czujna, jak tylko zbliżaliśmy się z lasu w kierunku naszych rowerów, od razu ciągnęła w przeciwnym kierunku. Jak chcieliśmy przejść na drugą stronę drogi, musieliśmy je szerokim łukiem ominąć. W końcówce prawie do rowerów dotarliśmy, ale wtedy Kluska wybrała wolność i potuptała drogą przed siebie. Przeszłyśmy tak kilkaset metrów, a potem powoli wracałyśmy. A tomi jeszcze buszował po krzakach szukając kolejnych grzybów.

W końcu jakoś udało się wbić w rower i pojechaliśmy do asfaltu prowadzącego na Sokule i potem przez Działki, już o szarówce, wróciliśmy do Żyrka.

| 06:57 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj U nas czubajki kanie, to po prostu "kanie"... dla odróżnienia od "czubajek" ;-)
| 06:44 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj E, nie - pod miastem Uć czubajka to zdecydowanie kania (czubajka). A toto rdzawe to chyba jakaś panienka rzeczywiście, ale z blaszkowych to zbieram tylko kurki. I kanie czubajki :)
| 07:23 piątek, 5 września 2014 | linkuj Czubajka :-) tak się u nas mówi (słyszałem też nazwę "panienka" od koleżanki zza Wisły), czyli muchomor rdzawobrązowy - to samo co w kubełku obok podgrzybków, tylko jasniejsze.
tmxs
| 04:45 piątek, 5 września 2014 | linkuj Co to za grzyb na 5 zdjęciu?
| 20:05 środa, 3 września 2014 | linkuj To ja wam zapodam takiego Podgrzybka na P, że ho ho! Tylko muszę machnąć zaległą wczorajszą relację :-)
dornfeld
| 19:29 środa, 3 września 2014 | linkuj Ładne sztuki.
Gość wariag | 19:12 środa, 3 września 2014 | linkuj Za to psigrzybków dla wariaga nie brakuje w Waszych lasach ;)
| 18:44 środa, 3 września 2014 | linkuj Bardzo rzadkie to to, chyba nigdy nie widziałam na żywo.
Gość wariag | 17:25 środa, 3 września 2014 | linkuj O, na p. jest jeszcze pociec ...
... tylko one u Was zapewne nie rosną .
Gość wariag | 13:58 środa, 3 września 2014 | linkuj @Lavinka - Borowik to była aktorka ;)
Na p. to są jeszcze psiegrzybki.
| 22:32 wtorek, 2 września 2014 | linkuj Borowik to był jakiś pułkownik czy coś ;)
| 22:26 wtorek, 2 września 2014 | linkuj Nie, tylko Podgrzybki są na P. Natomiast Prawdziwki są na B (bo Borowiki)
| 22:18 wtorek, 2 września 2014 | linkuj Podgrzybki, prawdziwki, i to na p i to na p ;)
| 22:14 wtorek, 2 września 2014 | linkuj podgrzybków

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa uwree