240/365 Manewry nizinne

Środa, 3 września 2014 · dodano: 03.09.2014 | Komentarze 3

Znów wybyliśmy z Kluską i Tomim w leśne ostępy, ale jakoś późno, po 18tej, więc zakładaliśmy, że wycieczka będzie krótka. Nie wzięliśmy pod uwagę planów Kluski, która wyhaczyła spora trasę pieszą. Jako eskapebol pół krwi oczywiście musiała mieć grupę do prowadzenia. Grupa się nieco rozlazła, bo tata się zgubił po drodze, ale mama okazała się bardzo dobrze wychowanym uczestnikiem i szła tam, gdzie trzeba. Zrobiłyśmy niezłe kółko, a że nie zabrałam komórki ze sobą, to Tomi się nieco denerwował. Zaczynało się ściemniać, a nas nie ma.

W końcu dotarłyśmy z drugiej strony, a po zjedzeniu kawałka kiełbaski i wypiciu kompotu Kluska ruszyła tą samą trasą jeszcze raz. Na szczęście zdołaliśmy ją zawrócić. Ale i tak wracaliśmy po ciemku lasem. Rowerzysta z gatunku sportowych, który nas mijał po drodze miał zdziwioną minę widząc Kluskę w foteliku. A ta siedziała jak zaczarowana. Las w nocy, łoooo.

Musimy kiedyś zrobić jakieś nocne manewry ;) A spacer Kluski był na takiej trasie:

| 21:19 czwartek, 4 września 2014 | linkuj W przypadku grzybobrania jest to opcja z nóżką ;-)
| 21:08 czwartek, 4 września 2014 | linkuj Jest jeszcze opcja z obcasem, niezła szpila, jak jedziemy sprawdzić, czy wyremontowali już drogę wzdłuż torów. Niestety od ponad roku jest jedną czarną breją, coś jak to to czym idzie Kluska na ostatnim zdjęciu, tylko szersze i z głębszymi koleinami. :/
| 20:59 czwartek, 4 września 2014 | linkuj Trasa rowerowa w kształcie niezłego kozaczka! (bucika)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa egoae