• Temperatura -5.0°C

297/365 Na pohybel bałwankom

Środa, 31 grudnia 2014 · dodano: 31.12.2014 | Komentarze 6

Zrobiło się ciepło. Tak bardzo, że myślałam, że nie ma więcej niż -4, ale potem Meteor mnie poprawił, że -5, dopiero później się ociepliło, jak po wycieczce rowerowej poszli jeszcze z Kluską w wózku na rundę po sklepach.

Dziś -5°C, miałam założone jesienne i zimowe rękawiczki naraz, Meteor tylko zimowe, a Kluska wcale... trzymała ręce w kieszeniach (a właściwie pod kocykiem). Tylko kaczki były niezadowolone, bo nie wzięliśmy chleba i co wyrywniejsze wracały z obraźliwym kwakaniem z powrotem do przerębla. Jako że drogi były średnioczarne od śniegu, to wróciliśmy tą samą drogą do domu, żeby omijać co ruchliwsze ulice. Wystarczył nam jeden gówniarz szpanujący przed dziewczyną pod parkiem. Nie będzie mieć z niego pociechy, ewindentny syndrom przykrótkiego ;)

Gość wariag | 21:01 środa, 31 grudnia 2014 | linkuj @Lavinka - nooo, żeby źle napisać "pohybel" to zaiste trza mieć talent ;)
| 19:10 środa, 31 grudnia 2014 | linkuj Za Werroną!
| 19:06 środa, 31 grudnia 2014 | linkuj Ooo - jestem piętnasty w tym roku wśród dziewczynek! ;D
| 18:57 środa, 31 grudnia 2014 | linkuj Wy tu gadacie o żarciu, a ja się zastanawiam, czy dobrze napisałam pohybel. A jednak dobrze. Dwa bałwanki poszły precz, w końcu odwilż idzie. Dystans roczny idiotyczny, ale nie mogłam się powstrzymać przed zakończeniem sezonu ostatniego dnia. I mam spore szanse na uzyskanie 40 pozycji w dziewczynkach bikestatsu. Aż nieprawdopodobne ile nabiło kilometrów jeżdżenie wokół bloku czy po bułki. W przyszłym roku nie zamierzam bić żadnych rekordów. Jeśli coś wyjdzie, to zupełnym przypadkiem. :)
| 18:17 środa, 31 grudnia 2014 | linkuj KaWA!
| 16:52 środa, 31 grudnia 2014 | linkuj Też bym kwakał ;p sKWAreczek i KWArogu!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzyli