Drożdżówka, ptasie mleczko, kiełbasa i kot

Sobota, 21 lutego 2015 · dodano: 21.02.2015 | Komentarze 8

Wszystko zeżarte prócz kota. Były jeszcze kanapki z dżemem, ale nieistotne kalorycznie.

Najpierw pojechaliśmy do Miedniewic, ale trafiliśmy na zaczątki pogrzebu i kilku księży stojących w miejscu uniemożliwiających odłożenie skrzynki Meteora i żuć kanapki było jakoś głupio. Szybko się zawinęliśmy w kierunku Babskiego Borka, gdzie reaktywowałam Babski Kesz. Po drodze odkryliśmy asfaltowy skrót do Czerwonej Niwy. A tam sklep i oczywiście musiałam nabyć drożdżówkę, tym razem z budyniem. Meteor miał jeszcze z makiem, ale w tym momencie chciałam budyń. Przy okazji kupiłam też ptasie mleczko. Podjechaliśmy do kościoła w Kurdwanowie, gdzie Meteor sprawdził, jak się miewa jego skrzynka (miewa się dobrze, tylko zapadła się w próchnie) i wreszcie wjechaliśmy na właściwy kurs do cmentarza w Borzymówce, gdzie czekał już na nas Łukasz z panią właścicielką. Mały łyk herbaty i do roboty. Szło nam nieźle, na dwa ogniska. Potem przyjechał Przemek z dodatkową piłą, akurat jak kończyliśmy pieczoną kiełbasę (no co, fajrant był). Pod wieczór przyjechał jeszcze Jacek z synem, a pani właścicielka w międzyczasie wróciła do domu. Tylko jej kot się plątał w związku z bogatą w żarcie siatką Meteora. I nawet dorwał się do chleba ;)

Słońce zaczęło sunąc ku zachodowi, więc zwerbowałam Meteora do odwrotu (do nocy by siedział), dzięki czemu większość drogi powrotnej jechaliśmy w szarówce. Po drodze trafiłam przypadkiem na słupek wodny przy rzeczce Sucha. Zupełny przypadek, chciałam zajrzeć pod mostek na rzece i omal się o słupek nie wywróciłam. Ot, ma się ten fart w życiu.

Wszystkie zdjęcia w  albumie zimowym, od mostku w parku.

| 17:42 poniedziałek, 23 lutego 2015 | linkuj Ano, prakot mazowiecki, wywodzi się w prostej linii od tygrysów szablastozębych... jeśli się cofnąć do czasów kiedy koty nie nasze żarcie, a nas jadły ;-)
| 17:44 niedziela, 22 lutego 2015 | linkuj Piękna to wiosna, co nie tylko kotkiem, ale i kiełbasą rozkwita!
Gość wariag | 16:03 niedziela, 22 lutego 2015 | linkuj @Lavinka - no tak, im jestem starszy tym mniej lubię psy a więcej koty.
| 14:54 niedziela, 22 lutego 2015 | linkuj No przeca widać, jak kot domaga się kiełbaski od Meteora. Mamy alibi, że nie z niego (a właściwie niej), a innych kotów w okolicy nie stwierdzono. Za to kilka psów po drodze chętnie przerobiłabym na szaszłyk ;)
Gość wariag | 14:35 niedziela, 22 lutego 2015 | linkuj @Lavinka - no dooobra, jak go zwał tak go zwał, w każdym bądź razie kiełbaska z niego prezentuje się całkiem apetycznie ;)
| 12:09 niedziela, 22 lutego 2015 | linkuj @Arnoldzik: Dziękuję :)
@Wariag: To jest prakot mazowiecki, bez takich mi tu ;P
Gość wariag | 09:29 niedziela, 22 lutego 2015 | linkuj Tak się zastanawiam czy to potomek kota pułkowego Liflandców czy może Juriewców ?
Arnoldzik
| 08:03 niedziela, 22 lutego 2015 | linkuj Świetna relacja, wspaniałe połączenie rowerowej pasji z przyrodą i tym co ją tworzy. Miło się czyta i ogląda ;) Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa accza