Piknik pod zawilcem

Sobota, 4 kwietnia 2015 · dodano: 04.04.2015 | Komentarze 4

Z okazji lokalnego ocieplenia i poprawy pogody wyskoczyliśmy z Meteorem na poszukiwania kolejnych śladów Pana Wiosny. Oczywiście nad Pisię Gągolinę, jego stałą bazę. Tu wszystko się zaczyna. I rzeczywiscie, choć czosnek jeszcze nie ma nawet pąków, w okolicy roiło się od różnych kwitnących roślinek, których nazwy poda u siebie M., ja tylko Zawilca Gajowego spamiętałam, który rósł przy bucie na jednej z rozwałek. W sumie rozwałek było trzy, jedna większa przy mostku, druga nieco dalej w lesie, ale nadal nad Pisią - przy pomniku Tymoteusza Tatara (przy okazji mały serwis skrzynki Wallsona), wreszcie trzecia, w innej części lasu, przy cmk była o tyle nietypowa, że bez kwiatków, ale za to z przelotnymi opadami śniegu, które zresztą szybko się skończyły, bo w drodze powrotnej przez Międzyboró wyjechaliśmy z chmury opadowej i wjechaliśmy w piękną plamą słońca.

Z nowinek, jeden peron w Międzyborowie gotowy, no szaleństwo, ponad rok to trwało. Teraz kolejny rok przebudowy starego na peron nr 2. Ciekawe ile ludzi wpadnie pod pociąg... meh.

Wszystkie fotki w albumie wiosennym od daty 4.04. Ojej, już 4 kwietnia? Pojutrze moje urodziny. W Śmigus-Dyngus chyba jeszcze nie miałam, a w każdym razie nie pamiętam :)

| 20:41 sobota, 4 kwietnia 2015 | linkuj U nas raz zagrzmiało wczoraj czy przedwczoraj, Meteor słyszał, bo to od jego strony. Ciągle mi przychodziły smsy od burzowo.info, ale burza przeszła bokiem. Za to śnieg dziś jeszcze raz porządnie sypał, ale to jak już byliśmy w domu.
| 19:36 sobota, 4 kwietnia 2015 | linkuj U nas tylko sypało, ale za to krupami śnieżnymi... aż patrzyliśmy czy aby nie gradem ;-)
| 19:35 sobota, 4 kwietnia 2015 | linkuj O, widzę że udało ci się "złapać" śnieg :-)
| 19:30 sobota, 4 kwietnia 2015 | linkuj Znajome kąty :) W mieście Uć dzisiaj była burza śnieżna: i śniegiem sypało - i grzmiało!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa umies