Z Klu i M. na dworzec

Piątek, 29 maja 2015 · dodano: 29.05.2015 | Komentarze 4

Mały stopik na placu, co by fotkę zrobić, ale Klu nie współpracowała robiąc minę z gatunku "co jest, jedziemy czy nie", więc pojechaliśmy dalej. Tym razem na pociąg trzeba było trochę zaczekać, bo nie odjeżdżał dwie minuty przed czasem jak ostatnio. Więc mała sesja na peronie na luzaku.

Powrót dookoła, bo chciałam coś sfocić w Żyrku.

| 07:55 poniedziałek, 1 czerwca 2015 | linkuj To fakt, na lekturę do poduszki nie bardzo się nadawała... zwłaszcza ze względu nieporęczny czytnik.
| 06:26 poniedziałek, 1 czerwca 2015 | linkuj Bo to tajny szyfr. Enigmę też się ciężko czytało, ale ostatecznie była do odszyfrowania ;p
| 22:05 niedziela, 31 maja 2015 | linkuj Fakt. Strasznie ciężko mi się czyta u Huanna kumulacje skrótów. M. jest jasne, ale jak jest za dużo po sobie, to gubię sens :)
| 21:59 niedziela, 31 maja 2015 | linkuj Wzorem huanna możnaby napisać "z K. i M. z D. na D." ;-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zawso