Myk podwieczorny

Piątek, 10 lipca 2015 · dodano: 10.07.2015 | Komentarze 6

Kluska z wujkiem i babcią (o tej porze już chyba jechała Pendolino do Katowic), mnie udało się skończyć do piątej robotę i machnęliśmy się zrobić multaka Dombiego. To jest taka skrzynka, ktorą Meteor planował już z 5 lat, ale mu ciągle coś nie wychodziło z braku czasu. I w końcu sprzedał pomysł koledze, więc w zasadzie wiedział, gdzie jest finał, ale ja nie wiedziałam, poza tym poszczególnych etapów szukaliśmy jak każdy keszer, czyli na chybił trafił. Pomysłowa skrzynka, taka ekologiczna pod wieloma względami ;)

Trochę wiało, ale bez przesady, na miejsce jechaliśmy lasami, trochę nas osłaniały. Po tygodniu upałów nawet wstyd mi było marudzić, że przez moment zrobiło mi się zimno. Po prostu włożyłam kurtkę na odcinku pieszym, a później zdjęłam, gdy rozgrzałam się jazdą. Pod koniec trochę mnie żebra bolały na wysokości krzyża. starość, nie radość.

| 21:51 niedziela, 12 lipca 2015 | linkuj A tak ładnie wzrosły na trochę wszystkie wyniki-współczynniki, ech! ;)
| 20:59 sobota, 11 lipca 2015 | linkuj Nie minut. Godzin. Wieśnął się podczas dodawania wpisu i potem nie sprawdziłam danych. Meh.
| 12:09 sobota, 11 lipca 2015 | linkuj Aaa, dziad mi nie wpisal minut do czasu.
| 11:23 sobota, 11 lipca 2015 | linkuj Trochę wiało, tja... ja nawet na odcinku z wiatrem wczorajszym takiej średniej nie zrobiłem! ;)
Gość wariag | 09:48 sobota, 11 lipca 2015 | linkuj Uwielbiam oset w tej fazie kwitnięcia.
| 06:58 sobota, 11 lipca 2015 | linkuj To nie do końca tak z tą skrzynką... owszem zastanawiałem się nad założeniem, ale tam przy mogiłach trzeba ciąć przez pole i to blisko gospodarstw, a poza tym nie ma gotowej miejscówki, trzeba zrobić zakopek (albo według nowych trendów jakiś sarkofag lub specjalne maskowanie)... to sobie odpuściłem.

Natomiast faktycznie planowałem teraz założyć przy okazji skrzynek w 100 rocznicę wojny pozycyjnej na Rawce i Bzurze, jednak po Wiskitkach Dombie tak się rozochocił że postanowił jeszcze coś w swoich okolicach założyć, to mu oddałem miejscówkę, bo ja jeszcze kilka miałem do ogarnięcia.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acwbe