Wyprawa do Jamborka - dzień 3

Niedziela, 29 maja 2016 · dodano: 01.06.2016 | Komentarze 0

Tym razem jedziemy nocować w Łodzi korzystając z uprzejmości Huanna i Moniki po raz kolejny. Staramy się omijać łódzkie wylotówki i lecimy opłotkami po cmentarzach, znów piochy. Parno i duszno, ale za to mniej słońca. Zaczynamy od zwiedzania starej szkoły. Tym razem jedziemy we dwójkę, a Huann do nas dołącza później po drodze. Odwiedzamy też miejsce po leśniczówce (miła łączka i krótki spacer, bo piach nas tak odstraszył, że przystaliśmy na propozycję Huanna i zostawiliśmy nasze rumaki mu pod opieką).

Wreszcie późniejszym popołudniem docieramy do majątku Grohmana, gdzie kiedyś w pałacu założyłam skrzynkę, ale nie z braku czasu nie zdążyliśmy pozwiedzać. Dziś gruntownie przeczesaliśmy co się dało. Oj, chyba kiedyś założymy coś dodatkowego w szklarni. Z oddali hałasowała burza, więc postanowiliśmy się zmyć wcześniej, zahaczywszy o kolejny cmentarz po drodze (za to największy chyba w tym rejonie).

Mogiłka po drodze do miejsca po leśniczówce