Lansowanie się po Parkach i Ochocie

Sobota, 20 czerwca 2009 · dodano: 20.06.2009 | Komentarze 0

Jak w tytule. Zaczątek na Polu Mokotowskim zwanym czasem Polami, ponieważ Pole mokotowskie Park znaczy się) jet na dwóch polach przedzielonych trasą zybką a połączonych kładką dla rowerzystów. Da radę podjechać holendrem, sprawdzone nawet w deszczu wczorajszym, a dziś na sucho i po małym szkle ;)
Tamże focenie rowerków i nie tylko. Bo napatoczył się pomnik psa, którego pogłaskano po nosie. Dalej wożenie się po Ochocie i Kampusach Uniwersyteckich(za sprawą Tomiego, ja Politechniczna i się w tych zawiłościach nie wzynaję). Potem mauzoleum czy coś żołnierzy radzieckich przy Żwirki i Wigury. A właśnie, wcześniej odwiedzliśmy Żwirka i Wigurka(A może Muchomorka?) czyli dwa akademiki i Proximę, klub studencki. Po Jeżdzeniu po cmentarzu i parku przy okazji przerzuciłam się na drugą stronę Żwirków i Muchomorków i podążyłam w kierunku Parczków różnorakich, i od Parczku do Parczku dotarłam do Korotyńskiego a dalej na górkę Szczęśliwicką. Wdrapałąam się na nią z rowerem dwukrotnie z dwóch stron. Z jednej strony prawie dałam rade podjechać ;) Trochę tam zabawiłam, bo widoki na niebo i panoramę centrum prześliczne, taki majówkowy klimat, choc to czerwiec. Wreszcie zrobiło się niemiłosiernie zimno i zygzakiem podskoczyłam do Grójeckiej a dalej na Pole Mokotowskie i dalej do metra Politechnika, gdzie metro zawiozło mnie do domku.

Na liczniku Bauhausowym 39km.