Wstyd wrzucić na bajktatsy

Wtorek, 28 lipca 2009 · dodano: 28.07.2009 | Komentarze 4

Ale nie moja wina,że się najpierw śpieszyłam i podjechałam do pl.Wilsona metrem, a potem była burza (bo jak lavinka idzie na rower to musi być burza) i musiałam zwiewać do domu. Nawet nie miałam niczego z kapturem, przez co woda wlewała mi się do oczu i musiałam największą zlewę przeczekać pod wiatą przystankową. 15 minut. Potem już tylko kropiło a dalej tylko z drzew. Praktycznie sucha, ale niestety z koszmarną fryzurą( od wilgoci prostują mi się włosy) dotarłam do domku i zaczytałam się w książce podróżniczej. Ciśnienie padło na pysk a ja wraz z nim. Więcej roweru dziś nie będzie... ale przynajmniej bilety kupione :)

Na liczniku Bauhausa 389km i więcej chwilowo nie będzie bo z Dziuńkiem wyjeżdżamy w góry. Trza przewietrzyć góralka :)

| 08:27 sobota, 8 sierpnia 2009 | linkuj Sierpień jet chyba bardziej upalny, w górach co prawda na nas popadało przez 3 dni,ale góry to góry ;) W Łodzi może będę drugi raz pod koniec sierpnia, zobaczę czy przelewy zaległe dojdą. Jak nie, to we wrześniu może :)
El kondor | 13:27 sobota, 1 sierpnia 2009 | linkuj Witaj Lavinka! Słyszałem i widziałem na blogu mojego sasiada, że odwiedziłaś byłaś moje "piękne" miasto. No i jakie wrażenia? Szkoda że sie nie mogliśmy zobaczyć, bo ja akurat byłem daleko od Łodzi. A co do deszczu, to lipiec tego roku był pod tym względem dla cyklistów najgorszy od wielu lat - prysznic miałaś gwarantowany prawie codziennie, dlatego ja niestety z powodu niepewnej aury kilka wycieczek rowerowych zamieniłem na samochodowe - ze względu na wspaniałą rzecz jaka jest dach w samochodzie. Miejmy nadzieję, ze sierpien będzie suchy.
| 21:40 wtorek, 28 lipca 2009 | linkuj Eee, nie ma co się kryć, przynajmniej kolejna burza zaliczona w tym roku(i tak mniej niż w zeszłym roku). Dobrze,że przeczekałeś ulewę na przystanku :)
| 21:38 wtorek, 28 lipca 2009 | linkuj Trzeba było odczekać i po powrocie z gór cichaczem wrzucić... nikt by wtedy nie zauważył ;-P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw