Wyprawa w Beskid Niski - dzień trzeci

Sobota, 1 sierpnia 2009 · dodano: 08.08.2009 | Komentarze 3

Ciągle jedziemy po Pogórzach, na zmianę Przemyskim i Dynowskim. Ten dzień jest jeszcze gorętszy od poprzendniego, mimo że wiele razy przeprawiamy się przez San i to na wiele sposobów. 2 x promem, raz łódką (2 rowery na stojąco, nas dwoje i pan przeprawiacz) a także zardzewiałymi mostkami-kładkami. Na niektórych bujało i skrzypiało inne tylko skrzypiały ;) Ziejemy, tak gorąco....

Po drodze cerkwie i chaty. Piękne widoki.
Cerkiew na górce w Uluczu

Był też mały schron/bunkier po drodze,ale mały, wręcz nieistotny statystycznie :)

Nocleg u babci na łące, bo wszelkie cywilizowane miejsca namiotowe zajęte przez imprezową młodzież. Strasznie zimna noc.

Dokładna trasa(za Tomim): pole biwakowe Niezapominajka (Tomi ciągle ją nazywał Stokrotka) - Dąbrówka Starzeńska - Nozdrzec - Wara - Jabłonica Ruska - Temeszów - Witryłów - Ulucz - Dobra Szlachecka - Hłomcza - Mrzygłód - Tyrawa Solna - Siemuszowa

Licznik:2814km

ikroopka | 20:21 niedziela, 9 sierpnia 2009 | linkuj Wychodzi na to, że ja byłam tydzień wczesniej;
Mrzygłód mnie zafascynował. te domki, te bociany, ten pomnik na rynku...
I pluje sobie w brode, że nie chciało nam się wziąć klucza do cerkwi w Uluczu i nie zobaczyłysmy jej w środku;(((
| 20:15 sobota, 8 sierpnia 2009 | linkuj Jak obrobię zdjęcia, wrzucę tu linkę na picasę :)
niradhara
| 19:34 sobota, 8 sierpnia 2009 | linkuj Piękna jest ta cerkiew. Budownictwo drewniane ma naprawdę wielki urok.
Pozdrowienia :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ymokr