Wyprawa w Beskid Niski - dzień czwarty

Niedziela, 2 sierpnia 2009 · dodano: 08.08.2009 | Komentarze 0

Niedziela. Dzień festynów i wyjazdów za-miasto. A my na rowerach rozpuszczamy się z wywieszonym ozorem w upale. Z gorąca prawie nic nie pamiętam, no może poza tym że drzemałam na jakimś boisku sportowym. Ale to wszystko było nic, największe atrakcje szykowały się na wieczór. Planowaliśmy nocować w chatce lub pod chatką Elektryków w Polanach Surowicznych.... niestety sporą część trasy rozjeździły samochody terenowe i motocykle... kilka z nich minęło nas po drodze.... błoto miejscami po pas, a w najpłytszych miejscach po kostki. A my z rowerami i sakwami. Kilka razy utknęłam. Na szczęście Tomi jakoś przeniósł mi rower na kilku najtrudniejszych odcinkach a ja zdołałam się wydostać z błotnej pułapki. Podobno byłam dzielna ;)
W chatce na końcu błota i 8 przeprawach przez strumień(w sumie dobrze, błoto zeszło z sandałów) spotkaliśmy sporo ludzi, na szczęście większość w namiotach dzięki czemu trafił się nam pokoik na strychu :)
Zjedliśmy też kolację w ludzkich warunkach, zmywaliśmy przy latarce i tylko raz wpadłam do "kanalizacji" po myciu zębów.

Dokładna trasa:Siemiuszowa - Tyrawa Solna - Mrzygłód - Trepcza - Srogów Dolny - Jurowce - Strachocina - Bażanówka - Długie - Zarszyn - Odrzechowa - Pastwiska - Rudawka Rymanowska - Puławy Dolne - Wernejówka - Polany Surowiczne