Wyprawa w Beskid Niski - dzień piąty

Poniedziałek, 3 sierpnia 2009 · dodano: 08.08.2009 | Komentarze 0

Dziś miało być lajtowo. Ale nie było. Bo było gorąco. Poranek od śniadania do mycia rowerów dnia poprzedniego. Woda w strumieniu nawet nie bardzo zimna.

Trasa w miarę przyjemna tylko na początku zgubiłam spodnie, co je suszyłam z tyłu na sakwach. Na szczęście zorientowałam się w miarę szybko i Tomi je znalazł 700metrów wstecz. Czerwone były, to łatwo je było znaleźć. Postanowiłam więcej nie suszyć prania z tyłu ;)

Potem była burza i szok termiczny, nagle zrobiło się dużo chłodniej. Na gazie Tomi przygrzał herbatę i było dobrze. Schroniliśmy się w wiacie robotników, co przerabiają drewno na węgiel drzewny(do grilla?). Chmura przyszła i wyszła. Znowu gorąco.

Do Chatki Maluch w Ropiance rowery trzeba było pchać przez krzaki i trochę w błocku. Ale bardzo małym zważywszy dzień poprzedni. Za to u gospodarza kupiliśmy mleko prosto od krowy. Mniam. Nareszcie mleko! A jak mleko, to zimna czekolada :)
Mieliśmy jeszcze zrobić gluta na naturalnym palniku z gazem,ale pod wieczór ze zmęczenia zrobiliśmy się senni i poszliśmy spać. Nocleg też w chatce, pokój z widokiem na drogę do kibelka ;) Kupiliśmy pamiątkowe koszulki.

Dokładna trasa: Polany Surowiczne - Wola Niżna - Posada Jaśliska - Jaśliska - Daliowa - Tylawa - Mszana - Chyrowa - Ropianka