Babie Lato nad Narwią II

Niedziela, 20 września 2009 · dodano: 21.09.2009 | Komentarze 6

Biwak nad Narwią, dojadanie ziemniaczków pieczonych na ognisku z dnia wczorajszego

A potem oglądanie widoków z punktu widokowego.

- Bronowo - Kosaki - Krzewo - Rakowo Boginie - Rakowo Czachy - Niewodowo - Drozdowo(Tu piękny park z Pałacem, ale kesza nie zlaeźliśmy) - Kalinowo - Piątnica - Łomża(Tu odpadł nam kolega,bo mu pękła obręcz w kole) - Jednaczewo - Szablak - Nowogród (Tu dwa kesze w tym jeden wirtualny - oba w pięknym skansenie) - Jankowo - Czartoria - Miastkowo - Zaruzie - Sosnowiec - Kuleszka - Rozwory - Zabiele - Stary Susk - Ostrołęka.

Umarłam,ale żyję :)

Po powrocie pociągiem z Ostrołęki wracałam z Patrycją i Adamem z pedała od Dworca Wileńskiego wzdłuż Wisły i stąd tak dużo kilometrów.

| 07:25 sobota, 26 września 2009 | linkuj O ile wcześniej nie padnę ze zmęczenia na pysk ;)
staahoo | 21:50 piątek, 25 września 2009 | linkuj Teraz było 97 km. Następnym razem będzie 197 km i żadnych kryzysów :-)
Kręć dziewczyno, kręć ile pary w nogach !
| 10:43 środa, 23 września 2009 | linkuj ToMi z Adamem zabrali. Nawet przez jakiś czas jechali zlepieni babim latem ;)
El kondor | 10:29 środa, 23 września 2009 | linkuj babie lato, a gdzie pająki?
| 19:54 wtorek, 22 września 2009 | linkuj Tylko ten kryzys 70tego kilometra omal mnie nie zabił. Ale 7days,pół pizzy hawajskiej i kaszka z mlekiem na zimno dały mi powera na następne kilometry ;)
| 19:44 wtorek, 22 września 2009 | linkuj Gratuluje prawie setki :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa adkok